Sieradz

szukaj w serwisie
zaloguj Przypomnij dane

Fotogalerie / Sieradz

Wyświetlaj zdjęcia w mniejszej rozdzielczości
Wyświetlaj zdjęcia w większej rozdzielczości
Ustaw mniejszą czcionkę
Ustaw standardową czcionkę
Ustaw większą czcionkę

Parkowanie po sieradzku (13)

Redakcja, 19.10.2013, 19:09

Fotogaleria zawiera 7 zdjęć
7
Czytelnicy zamieścili 42 komentarzy
42
Wracamy do Państwa ulubionego cyklu, czyli prezentacji dokonań "mistrzów parkowania" w powiecie sieradzkim. Dziś bohaterem odcinka będzie gość specjalny - znany dziennikarz lokalnych mediów, który zaparkował na miejscu dla niepełnosprawnych. [czytaj dalej]

Najnowsze ogłoszenia

Komentarze (42)

  • ~gość_4117 (IP: *.*.60.233), 19.10.2013, 19:18
    Brawa dla pana Andrzejaka, i tak pan usunie ten komentarz tak jak ostatnio bo słowa prawdy bolą ale pilnuj człowieku swojego nosa a nie chodzisz z tym aparatem po mieście i wtykasz nos w nie swoje sprawy! Ja na twoim miejscu wziął bym się za coś co interesuje ludzi! wątpie że np ktoś zainteresuje się tym jak parkują Twoi "koledzy" bo moim zdaniem powinni dawno Cię zniszczyć
    -8
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika jk
      Redaktor
      jk, 19.10.2013, 19:22
      Dziękujemy za Pana komentarz. Nic nas bardziej nie motywuje do dalszej pracy, jak powyższe "słowa uznania"! :)
      +5
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4131 (IP: *.*.24.58), 27.10.2013, 13:23
      kolego sympatyczny 4117! być osobą "medialną" we wszelakim tego słowa znaczeniu , nie upoważnia do łamania przepisów! więc skończ wypisywać durne posty na tej stronie bo i tak dostaniesz negatywa! No chyba że wolisz bana!
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4117 (IP: *.*.60.233), 19.10.2013, 19:20
    podpierdzielić kolegę z lokalnych mediów! mistrzostwo! brawo dla pana redaktora!
    -2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4117 (IP: *.*.60.233), 19.10.2013, 19:21
    hahaha! zgadzam się !!!
    -2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika jk
      Redaktor
      jk, 19.10.2013, 19:22
      Pan rozmawia sam ze sobą? ;)
      +4
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4229 (IP: *.*.186.6), 19.10.2013, 19:26
    Legitymacja żony, książeczka dawcy krwi... Kolejny cwaniak został namierzony. BRAWO!
    +6
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3487 (IP: *.*.97.222), 19.10.2013, 19:36
    oo czyżby pan L. poraz kolejny został "podkablowany" przez pana Andrzejaka :P
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4245 (IP: *.*.71.54), 20.10.2013, 12:36
      nie pan L pomyśl trochę jeśli masz prawo jazdy, czy to auto ma lusterka instruktora??? bo ja jakoś ich nie widze...
      -1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4231 (IP: *.*.76.234), 19.10.2013, 20:07
    Kablowanie jest tak samo słabe jak ten portal...
    -8
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4153 (IP: *.*.87.91), 20.10.2013, 18:22
      Przecież nikt Ci nie każę wchodzić na tę stronę ^^ Poszukaj lepszej ;)
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4232 (IP: *.*.179.175), 19.10.2013, 20:22
    Wy sobie to nazywajcie kablowaniem, a ja się cieszę, że dzięki takim ludziom jak Andrzejak nietykalność miejscowej "elity" jest zagrożona. Panie Piotrze tak trzymać zawsze Panu kibicowałam!
    +5
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3686 (IP: *.*.28.30), 19.10.2013, 20:31
    Kablowanie kablowaniem, nazywać każdy może jak chce, ale jest duża szansa, że kierowca drugi raz nie zaparkuje na miejscu dla niepełnosprawnych i ktoś kto tego miejsca będzie naprawdę potrzebował znajdzie je. Trzeba być gburem, żeby zajmować miejsca przeznaczone dla niepełnosprawnych, wystarczy pomyśleć, że mogłoby to dotyczyć nas i sama ta myśl sprawia, że nie zajmujemy takiego miejsca.
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4233 (IP: *.*.199.163), 19.10.2013, 20:36
    Pan mistrz-Redaktor Krzysztof L. jak zawsze na miejscu ze swoją przedmaturalną dzieciarnią (widać młodą dziewczynę w tle). Wstydź się mistrzu-Redaktorze, że swoim młodym podopiecznym pokazujesz przykład cwaniactwa. Tak samo było dwa lata temu, kiedy wsiadłeś po spożyciu alkoholu za kierownicę wioząc ze sobą też młodą dziewczynę. WSTYD!
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4234 (IP: *.*.65.81), 19.10.2013, 21:14
    Może portal zrobi zdjęcia z Al. Zwycięstwa czyli chodnika prowadzącego do sądu?
    +4
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4252 (IP: *.*.138.75), 20.10.2013, 21:24
      A dlaczego niby tam nie można parkować ?? Nie ma zakazu wjazdu , nie blokuje chodnika zostawiając ustawowe 1.5 metra szerokości ....
      więc dlaczego niby nie ??
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4256 (IP: *.*.87.13), 21.10.2013, 16:45
      4252 A czy tam jest ulica?
      Bo chyba chodnik nie służy do jazdy po nim samochodem.
      W "Kodeksie drogowym" nie tylko zapis o 1,5 m wolnego chodnika widnieje.
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3958 (IP: *.*.69.159), 19.10.2013, 21:59
    powinni zrobić stały zakaz parkowania,przed Szpitalem na Armii Krajowej.Mam na myśli główne wejście.Teraz jest teren budowy i swobodnie można dojśc do szpitala,nie tak ,jak wcześniej
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4236 (IP: *.*.40.167), 19.10.2013, 22:08
    Tak czytam te komentarze ganiące portal i Andrzejaka i nasuwa mi się jakieś takie określenie, które zapewne się niektórym nie spodoba. Mianowicie uważam, że ci którzy ganią Andrzejaka, są zwykłymi chamami sankcjonującymi kolesiostwo i dziadostwo. Czy p.Lisiecki łamiący ewidentnie przepisy jest innym mieszkańcem tego miasta niż radny Osiewała ? Osiewała dostał stówkę mandatu, Lisiecki pouczenie... . Osiewała zaparkował w Rynku na miejscu, które nie było dla niepełnosprawnych, Lisiecki złamał ewidentnie zakaz parkowania na miejscu dla niepełnosprawnych. Jak jeszcze bym zrozumiał pouczenie Osiewały (bo przepis na to pozwala), tak uważam, że Straż Miejska nie zna przepisów prawa. Za parkowanie na miejscu dla niepełnosprawnych jest mandat i punkty karne. Czyżby Lisiecki miał jakiś immunitet lub z założenia jest traktowany łagodniej ? Może Redakcja zapyta o to Pana wiceprezydenta Szydłę ? Jak to jest ? Osiewała karany bo Szydło zadzwonił, a Lisiecki nie jest karany bo "dziennikarzyna" wykonał SŁUSZNY telefon ??? Co Pan na to Panie Szydło ???
    +3
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4237 (IP: *.*.67.189), 19.10.2013, 22:13
    za parkowanie na miejscu dla osoby niepełnosprawnej oraz inne wykroczenia można pouczyć, nałożyć mandat lub skierować do sądu wniosek o ukaranie. Decyzję podejmuje funkcjonariusz (policjant strażnik miejski inspektor transportu drogowego itp) i jest to jego suwerenna decyzja (nikt nie może mu narzucić jak zakończy interwencję)
    +3
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4236 (IP: *.*.40.167), 19.10.2013, 23:10
    Z tego co napisał gość 4237 można rozumieć, że funkcjonariusz może wg własnego widzimisię, lub np. na legitymację krwiodawcy odstąpić od ukarania. Świetnie. Oddałem ponad 8 litrów krwi. Od dziś wożę legitymację na podszybiu i mam gdzieś przepisy o zakazie parkowania - przynajmniej w Sieradzu.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4238 (IP: *.*.151.18), 19.10.2013, 23:39
    Wina dziennikarza L. jest tutaj (przynajmniej według tego co przeczytałam, wierzę, że redaktor portalu miał w ręku ów identyfikator i widział, że jest on wystawiony na żonę delikwenta?) bezsporna. Abstrachując jednak od tego, zastanówmy się czy jest jakaś granica między obywatelskim działaniem a zwykłym konfidenctem i donosicielstwem rodem z PRL? A granica hipokryzji? Pisząc o "problemach z prawem" L., mając swoje za uszami.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika jk
      Redaktor
      jk, 19.10.2013, 23:58
      abstraHując, szanowny Panie!
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4240 (IP: *.*.161.235), 20.10.2013, 00:10
      Jak już się tak nawzajem poprawiamy, to wolałabym jednak zwrot "Szanowna Pani".
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika jk
      Redaktor
      jk, 20.10.2013, 00:25
      W takim razie szanowna Pani! :)
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4259 (IP: *.*.115.236), 22.10.2013, 14:10
      Niestety sporo osób nazywa to donosicielstwem, kablowaniem itd. Ja jednak uważam, że dając pozwolenie na drobne łamanie przepisów z czasem dajemy przyzwolenie na poważne łamanie prawa,bandytkę itd. Po prostu przyzwyczajamy ludzi i siebie do tego, że (a co tam to tylko wybita szyba, a co tam on tylko rzucił butelką na ulicę itd) Później się dziwimy, że ten sam klient zamiast butelką rzucił kamieniem , a później rzucił się na kogoś z nożem. Taki p. Krzysztof L. raz złapany na wypiciu małej ilości alkoholu drugi raz już się 10 razy zastanowi czy to zrobi.Zaś gdyby nie został złapany to wsiadałby prawdopodobnie nie po jednej lampce , a po 2 lub 3 - no przecież tyle razy się udawało.
      Generalnie akurat w całości popieram p. Andrzejaka w tego typu działaniach. Inna inszość, że jakby mnie złapał w obiektywie to też bym na niego warczał :) ale to taka ludzka przypadłość. Poza tym czasami jak mam ochotę zaparkować hmm w miejscu do tego nieodpowiednim to właśnie przypomina mi się ten cykl i .... jadę kilka metrów dalej parkować. To tylko kilka metrów :)popatrzcie pod marketami ludziska gdyby mogli to samochodem wjechaliby do środka, zamiast się przejść te kilka metrów z końca parkingu. Tak wiec rekcja na drobne wykroczenia ( różne) często zapobiega w przyszłości większym już przestępstwom taka jest prawda. Przećwiczono to zresztą w Nowym Jorku z pozytywnym skutkiem.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4239 (IP: *.*.15.212), 20.10.2013, 00:08
    Legitymacja HDK jest tak czerwona jak upodobania Pana Krzysztof w jego ulubionych latach komunistycznych i posiedzeniach komitetu partyjnego PZPR
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3829 (IP: *.*.65.103), 20.10.2013, 00:53
    Czyli sobie wnioskuję z tego że jak się ma legitymację HDK to można parkować na miejscach dla niepełnosprawnych. Czyli to jest jak immunitet ?
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4241 (IP: *.*.251.255), 20.10.2013, 06:43
    Jak to dobrze że w Polsce żyje 90% katolików. Umiemy sobie wybaczać pomagamy sobie na wzajem, żyjemy w zgodzie i harmonii. Bo strach pomyśleć co by było gdyby było odwrotnie. " i odpuść nam nasze winy,
    jako i my odpuszczamy naszym winowajcom"
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4237 (IP: *.*.67.189), 20.10.2013, 07:55
    legitymacja HDK nie zwalnia z obowiązku przestrzegania przepisów ruchu drogowego ale tak jak pisałem wcześniej KAŻDY funkcjonariusz nie tylko strażnik sam rozpatruje indywidualnie każdy przypadek i podejmuje końcową decyzję i nie zawsze jest to mandat Sporo jest pouczeń ale są i wnioski do sądu.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4242 (IP: *.*.96.166), 20.10.2013, 08:08
    Brawo za takie cos , ja Popieram ten portal , BRAWO !!!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4244 (IP: *.*.58.45), 20.10.2013, 11:53
    Nie jestem partyjniakiem, ani nie mam wysoko ustawionych znajomych a też dostałem parę razy pouczenie a parę razy zapłaciłem mandat. Wszystko zależy od strażnika/Policjanta.
    I teraz będzie nagonka na Piotra A. który w swojej jeździe też ma dużo za uszami i sądzę nie trzeba będzie czekać długo aby był rewanż.
    Tylko może Pan L ma trochę honoru i nie będzie się uciekał do takich rzeczy aby ukazać swoich przeciwników
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3686 (IP: *.*.28.30), 20.10.2013, 14:27
      Jakby miał trochę honoru to by nachlany autem nie jeździł.
      +3
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4246 (IP: *.*.41.196), 20.10.2013, 14:51
    Brawo za odwagę. Jestem osobą niepełnosprawną i irytuje mnie brak poszanowania dla takich osób jak ja. Wynikające z głupiego parkowania na miejscu dla niepełnosprawnych. Jesteśmy w tyle w Polsce jeśli chodzi o wrażliwość do takich osób. Ostatnio jechałem wózkiem elektrycznym i jechała babka samochodem , musiała poczekać samochodem i się wściekła i zwróciła mi uwagę ,że jej przeszkadzam bo stwarzam zagrożenie. A to była droga osiedlowa. Ukazujcie dalej absurdy.
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4249 (IP: *.*.80.227), 20.10.2013, 19:20
      Ja też mam uprawnienia do zatrzymywania się na kopertach, ale często tego nie robię bo mam jeszcze na tyle możliwości ruchowych, że jestem w stanie wcisnąć się autem na zwykłe miejsce, a potem z niego wysiąść. Jestem też w podobnym wieku jak pan Krzysztof dziennikarz. Dziękuję Redakcjo za piętnowanie takiego cwaniactwa w wykonaniu miejscowej (jak to ktoś napisał) "elity". Brawo!
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4247 (IP: *.*.181.163), 20.10.2013, 15:47
    "Do tego, żeby uprawiać dziennikarstwo, przede wszystkim trzeba być dobrym człowiekiem. Źli ludzie nie mogą być dobrymi dziennikarzami." R. Kapuściński
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3770 (IP: *.*.242.159), 20.10.2013, 17:16
    Po przeczytaniu tych wszystkim komentarzy stwierdzam, że myślenie ludności sieradzkiej jest po prostu PŁYTKIE.
    Ja tam bardzo popieram, że doniesiono na p.Lisieckiego, że jedzie pod wpływem alkoholu. Jestem naprawdę bardzo zażenowana jego zachowaniem, jako osoba znana (publiczna) powinien dawać przykład, a nie korzystać z tego i zajmować miejsca dla niepełnosprawnych, który jest i tak naprawdę bardzo mało.
    Nie rozumiem w ogóle dlaczego 1/3 osób, które się tutaj wypowiadają, 'hejtują' autora tego artykułu. Nie znam go osobiście, ale nigdy też nie widziałam, żadnej złej wiadomości na temat jego osoby. Moim zdaniem postąpił naprawdę bardzo dobrze, że napisał o tym, p. Lisieckiemu powinno być naprawdę bardzo wstyd i może dzięki temu co tu jest napisane, nie zajmie już nigdy więcej miejsca z kopertą. W Polsce każda osoba, która doniesie na pijaka jest nazywana 'konfidentem'.. Nie rozumiem tego. Bo ja osobiście nie chciałabym się znaleźć pod kołami jakiegoś 'pijaka', nawet jeśli miał 0.23 promila to przekroczył ilość dopuszczalną. I nie widzę tutaj powodu do wszczynania wojny kto jest gorszy- p.Lisiecki czy p.Andrzejak.
    Ja osobiście pochwaliłabym p. Andrzejaka za to, że zwrócił na taki problem uwagę nas wszystkich, w końcu musimy szanować się nawzajem, jesteśmy narodem (Ci niepełnosprawni TEŻ DO NIEGO NALEŻĄ). Za to p.Lisiecki powinien być ukarany. Jeśli nie zrobiła tego Straż Miejska to przynajmniej ten artykuł będzie dla niego jakąś karą.
    Pozdrawiam!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3770 (IP: *.*.242.159), 20.10.2013, 17:19
      Dodam jeszcze, że nie znam żadnego z tych panów.
      Bo jak znam życie to zaraz zleci się tłum osób, które powiedzą, że albo jestem którymś z nich, albo kim znajomym i trzymam jego strone..
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4248 (IP: *.*.207.140), 20.10.2013, 18:56
    Brawo Andrzejak. Nic nie tłumaczy zajmowania miejsca dla niepełnosprawnych. A tak na marginesie to doskonałym tematem dla tego portalu, ale także dla innych mediów rangi ogólnopolskiej byłby temat: Dlaczego radny stojący na zakazie podkablowany przez Wiceprezydenta dostaje mandat a dziennikarz stojący ma miejscu dla niepełnosprawnych ledwie pouczenie. A to polska w Polska właśnie.
    +3
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4259 (IP: *.*.115.236), 22.10.2013, 14:15
      bo pan strażnik miejski ma płacone z kasy UM w Sieradzu wiec PAN kazał , sługa musi.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3688 (IP: *.*.87.91), 24.10.2013, 13:22
    to ja wieśniak to napisałem łubu dubu
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3581 (IP: *.*.114.63), 30.10.2013, 09:37
    yyyyy.... yyyy.. noooo... yyyy... tzn. co pan redaktor chciał przekazać yyy... nie wiem :> yyyyy....moze to, ze dworzec elegancki a parkingu ni ma? A moze skoro tam nie bylo gdzie to ciekawe gdzie pan redaktor postawil swoje autko skoro akurat tam byl na na "gorącym" uczynku :)
    -2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
~ Użytkownik niezarejestrowany [zarejestruj się w 30 sekund]
Wszystkie komentarze umieszczone pod informacjami prasowymi w portalu Sieradz.com.pl nie są moderowane w czasie rzeczywistym, nie są więc weryfikowane przed ich automatyczną publikacją. Wpisy łamiące prawo należy zgłaszać bezpośrednio do Wydawcy portalu.
Dodając komentarz na niniejszej stronie internetowej, autor tego komentarza oświadcza, że rozumie i świadomie akceptuje bezwarunkowe prawo Wydawcy portalu Sieradz.com.pl do usunięcia lub modyfikacji wpisanego komentarza oraz brak gwarancji zapewnienia ciągłości publikacji wpisanego komentarza, jako korespondencji niezamówionej przez Wydawcę portalu Sieradz.com.pl. Autor tego komentarza oświadcza również, że rozumie i akceptuje Regulamin portalu Sieradz.com.pl.
dodaj komentarz
W nauce istnieje tylko fizyka, reszta to zbieranie znaczków.
© 2011-2024 Sieradz.com.pl
zamknij
okanuluj