Sieradz

szukaj w serwisie
zaloguj Przypomnij dane

Wiadomości / Spoza powiatu

Ustaw mniejszą czcionkę
Ustaw standardową czcionkę
Ustaw większą czcionkę

Przedświąteczne rozwiązania dla Twojej firmy

Redakcja, 16.11.2015, 14:26

Wkrótce przedświąteczne gorące procenty opanują sklepy i galerie handlowe. Rozpocznij przygotowania do wyprzedaży i akcji promocyjnych już dziś! Poznaj możliwości, obierz strategię i działaj, następna taka okazja dopiero za rok!

← REKLAMA

Koniec listopada i grudzień kusi licznymi obniżkami cen i promocjami. Z jednej strony wymiana kolekcji sezonowej, a z drugiej czas przedświątecznych zakupów, to wszystko skłania firmy do akcji wyprzedażowych, a konsumentów do zakupów. Jednak czy jesteś klientem czy przedsiębiorcą - w każdym przypadku trzeba podejść do tego z głową i najlepiej planem, a nawet strategią.

Konsumencie - przygotuj się!

Lista zakupów sprawdza się zawsze. Mając na uwadze atrakcyjne ceny warto wziąć pod uwagę zakupy związane nie tylko z prezentami, ale i artykuły codziennego użytku. Często można kupić je w okresie przedświątecznym o połowę taniej lub w zestawach z produktami, które i tak byśmy musieli zakupić w późniejszym terminie, np. kosmetyki.


Bieganina za prezentami na ostatnią chwilę? Prawie każdy to zna i co roku powtarza sobie w głowie - w przyszłym roku tak nie będzie!

Tak więc już czas! Zacznij dziś i oszczędź sobie zatłoczonych sklepów, kolejek i nietrafionych prezentów. Sporządź konkretną listę, wypisz sobie wszystkich grzecznych ludzi, a po drugiej stronie tych, którzy zasłużyli na rózgę - nie zapominaj o nich, niech im się w tym roku nie upiecze. Pomysły na ciekawe prezenty przychodzą przypadkowo, zanotuj dla każdej z osób po kilka opcji. I już teraz rozglądaj się za podarunkami. Lista zakupów pozwoli również określić budżet oraz skalkulować ilość wydatków. Kupuj od razu lub zapisz na co chcesz polować w okresie największych promocji. Będzie Ci łatwiej wyszukiwać najlepsze dla Ciebie ceny, mając na uwadze całość zakupów. Na przedświątecznych wyprzedażach można zyskać - wystarczy z wyobraźnią i kalkulatorem podejść do tematu.

Podążając za technologią warto do takiego planowania użyć ogólnodostępnych aplikacji do zarządzania zadaniami. Dzięki nim cały plan działania będzie zawsze pod kontrolą. Najlepiej sprawdzi się Trello lub aplikacja Remember the milk. Są to bezpłatne programy z możliwością rozszerzenia funkcji w przypadku działań na większą skalę. Aplikacje posiadają szeroki wachlarz funkcji, a w samym zastosowaniu są intuicyjne i łatwe w obsłudze.

Przedsiębiorco - Twój ruch!

Przedświąteczne akcje promocyjne to doskonały moment dla klientów, ale również przedsiębiorców.

Okres świąteczny to jedna z lepszych chwil, by pokazać firmę z najlepszej strony, warto opuścić trochę z ceny na rzecz stałego i zadowolonego klienta, który stanie się żywą i najlepszą reklamą dla prowadzonej przez Ciebie działalności.


Okres przedświąteczny to pewne ułatwienie dla przedsiębiorcy w zakresie zwiększenia sprzedaży. Najlepiej jeśli obok zwiększonej sprzedaży pojawi się długofalowy zysk w postaci stałych klientów. Nieważne czy prowadzisz firmę usługową czy handlową, daj swoim klientom coś wyjątkowego, tak aby pamiętali o Tobie cały kolejny rok, a tym samym zaglądali częściej. Zyskaj zaufanie, które z pewnością zaprocentuje w przyszłości. Przedsiębiorcy mają okazję zyskać nowych klientów, a już obecnym zaoferować ciekawe zniżki lub kupony rabatowe.

Prowadzisz firmę? Zaproponuj coś ekstra - poznaj akcje promocyjne, które z pewnością zainteresują Twoich klientów.

Usługi

Bardzo często bywa tak, że brakuje pomysłu na prezent. Wyjdź naprzeciw i zaproponuj rozwiązania, które zadowolą każdego. Jeśli prowadzisz działalność usługową warto przygotować karty podarunkowe. Najpopularniejsze to karty podarunkowe do fryzjera, kosmetyczki, jednak jest to szerokie pole manewru, możliwe do zastosowania w wielu branżach z różnymi ofertami. Prowadzisz siłownie? W taki razie przedstaw w ofercie podarunki w postaci karnetów lub pakietów do wykorzystania w ramach prezentu.

E-sklepy

Działalność handlowa może być prowadzona również za pomocą sklepów internetowych. W tym wypadku ważny jest czas działania. Im szybciej na stronie pojawią się świąteczne promocje, tym lepiej. Klient musi mieć pewność, że przesyłka dotrze na czas, nim przyjdą święta. Zaplanowane akcje marketingowe muszą być jednak widoczne w sieci, by potencjalni klienci z łatwością do nich dotarli. Dlatego w każdym momencie prowadzonej działalności należy pamiętać o pozycjonowaniu. Bo nawet najlepsza oferta, nie przyniesie efektów, jeśli nie będzie wystarczająco widoczna.


Pozycjonowanie jest ważne również wówczas, gdy firma nie świadczy usług za pośrednictwem strony internetowej. Należy pamiętać - pozycjonowanie jest tym elementem, który pozwala wyłonić się pośród konkurencji, dlatego skierowana jest do wszystkich firm, które chcą się rozwijać i być wśród najlepszych.

Dostęp do usług pozycjonowania jest bardzo szeroki. Kwestie sporną wzbudza forma rozliczeń. Odmienny punkt wiedzenia sprawia, że jest różnorodna. Potocznie mówi się o rozliczaniu abonamentowym lub za efekt. Co w praktyce oznacza, że albo płaci się stałą kwotę miesięczną za ciągłość działań lub dopiero po uzyskanym efekcie. Jednak gdy przyjrzymy się innym usługodawcom - ciężko znaleźć inną branżę, w której płaciłoby się za efekt. Wyobraźmy sobie zajęcia na siłowni lub fitness, za który płacimy dopiero po uzyskanym efekcie, zabiegi u kosmetyczki płatne za efekt albo odchudzanie płatne za efekt. Zawsze płaci się za wkład pracy, podjęte działania, zastosowane narzędzia, a nie za ilość zgubionych kilogramów. Zatem w jaki sposób rozliczać usługę pozycjonowania?

Przedświąteczna atmosfera daje możliwości budowania pozytywnych relacji i wizerunku firmy. Warto zatem jak najlepiej wykorzystać ten czas, pokazać się tam gdzie są potencjalni klienci i zaserwować im ofertę nie do odrzucenia. Podaruj na święta to, co najlepsze.

Najnowsze ogłoszenia

W nauce istnieje tylko fizyka, reszta to zbieranie znaczków.
© 2011-2024 Sieradz.com.pl
zamknij
okanuluj