Sieradz

szukaj w serwisie
zaloguj Przypomnij dane

Wiadomości / Powiat

Ustaw mniejszą czcionkę
Ustaw standardową czcionkę
Ustaw większą czcionkę
Kliknij, aby zobaczyć powiększenie

Radni walczą z zabawą pod pomnikiem

Redakcja, 26.07.2012, 17:26

Artykuł zawiera pliki dźwiękowe
Do artykułu dołączona jest fotogaleria
Czytelnicy zamieścili 26 komentarzy
26

W dniu rozpoczęcia tegorocznego Open Hair Festival część radnych miejskich zbulwersowało wesołe miasteczko, które powstało na placu przed pomnikiem Józefa Piłsudskiego.

← REKLAMA

Kliknij, aby zobaczyć większą mapęW piśmie złożonym w Urzędzie Miasta grupa radych zwracała także uwagę na fakt, że niewłaściwym jest reklamowanie podczas Open Hair Festival na budynku Urzędu Miasta prywatnych firm, które brały udział przy organizacji imprezy. Na dokumencie swoje podpisy złożyli: Mirosław Owczarek, Beata Jacyszyn, Paweł Osiewała, Krzysztof Chlebicz, Jacek Pilarczyk, Jolanta Pietrus, Barbara Mrozowska-Nieradko oraz Aleksander Czernow (jedynie w kwestii dotyczącej wesołego miasteczka).

Huczna zabawa pod pomnikiem na placu, na którym odbywają się wszelkie uroczystości patriotyczne to nie pierwszy problem tego typu w Sieradzu. Przypomnijmy - pisaliśmy już o tym, że radni miejscy obradują przy zasłoniętym tablicą od rzutnika godle państwowym, zaś Urząd Miasta z okazji świąt państwowych nie wywiesza flag.

- To był dobry pomysł, aby w tym miejscu zorganizować wesołe miasteczko. Niech o tym świadczy liczba osób, która przez sobotę i niedzielę odwiedziła to miejsce. Plac, na którym było wesołe miasteczko, to nie ziemia święta - argumentował prezydent Sieradza Jacek Walczak.

Prezydentowi wtórowali napotkani przez nas mieszkańcy miasta. - Jest to bardzo dobry pomysł organizatorów, gdyż wielu mieszkańców nawet nie wie, że taki pomnik się w naszym mieście znajduje. Przy okazji odwiedzenia wesołego miasteczka mogli swoim dzieciom pokazać pomnik i opowiedzieć jego historię - powiedziała nam Pani Maria, która korzystała z wesołego miasteczka.

- Pod pomnikiem organizowane są uroczystości patriotyczne i jest to symbol. Wesołe miasteczko było profanacją patriotyzmu i miejsca pamięci - mówiła w rozmowie z nami Beata Jacyszyn z Rady Miejskiej (Solidarni dla Sieradza).

- Jest to dosyć mały plac i w różnych sytuacjach dziecko może się znaleźć. Okaże się, że chce mu się siku lub za bardzo się zakręci na karuzeli i zacznie wymiotować... Zdecydowanie jestem przeciwniczką urządzania tam takich imprez w takim miejscu - kończyła radna.

Zobacz także:

Najnowsze ogłoszenia

Komentarze (26)

  • ~gość_391 (IP: *.*.85.44), 26.07.2012, 17:39
    To jest chore, co ci radni wyczyniają, tacy patrioci a nigdy ich nie ma na obchodach świąt państwowych jak różne delegacje składają kwiaty i wieńce pod pomnikiem Józefa Piłsudskiego
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika Mika
      Mika, 17.08.2012, 08:54
      Dokładnie :) Gdzie byli ci "patrioci" w dniu 15 sierpnia??
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_393 (IP: *.*.69.202), 26.07.2012, 21:57
    Popieram bowiem sam 21 lipca nie mogłem w patriotycznym nastroju, uczcić rocznicy odzyskania przez Belgię niepodległości, oraz uczcić 43 rocznicy lądowania Apollo 11 na księżycu, ale prawdziwy skandal to to że, nie mogłem złożyć kwiatów z okazji okrągłej rocznicy, mianowicie: 34221 dni od odzyskania przez Polskę Niepodległości. I ja się pytam jak tu żyć?
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika Parus
      Parus, 27.07.2012, 12:33
      11/10, wygrałeś tym sieradzkie internety! :D
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_202 (IP: *.*.71.7), 26.07.2012, 23:04
    Z całym szacunkiem, ale to kolejna bzdura :D Kiedyś radni Solidarnych dla Sieradza oddali nasze rondo ś.p. Kaczyńskiemu, a teraz czepiają się o pomnik Piłsudskiego. To wygląda podobnie jak walki w Sejmie. Kaczyński czepia się o każdą rzecz, którą wymyśli Tusk. U nas na gruncie lokalnym opozycja przy każdej okazji czepia się Walczaka. Nie przesadzajmy drodzy Państwo. Są ważniejsze sprawy niż wesołe miasteczko.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_391 (IP: *.*.85.44), 27.07.2012, 01:12
    Gdyby organizatorem tej imprezy był rady Owczarek ta ta jego sitwa nie było by tematu, szkoda że radnemu nie przeszkadzał koncert podczas Dni Sieradza pod pomnikiem Papierza kiedy to ludzie stali na pomniku http://sieradz.com.pl/zdjecia/sieradz/12726,dni-sieradza-2012-koncert-zbigniewa-wodeckiego.html i co to ci Owczarek i tej twojej grupie krzykaczy nie przeszkadzało, zamknąć cała tą 8 do Warty na leczenie
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_396 (IP: *.*.73.252), 27.07.2012, 07:49
    Brawo Organizatorzy! "Odczarowane" miejsce!!! Skończmy z tym bardzo miernym patriotyzmem. Plac to plac i już. Idąc tokiem myślenia p. Owczarka i jemu podobnych - trzeba zamknąć ruch na rondzie o znamiennej nazwie! Toż to obraza majestatu ś.p. Kaczyńskiego :)
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_387 (IP: *.*.198.138), 27.07.2012, 08:11
    Skoro sikanie małego dzieciaczka, który ledwo panuje nad potrzebami fizjologicznymi jest wg Pani Jacyszyn gorszące i świadczy o braku patriotyzmu (chyba tego dziecka), to niech stanie na placu i przegania wszystkich pijaków z okolicznych kamienic, którzy notorycznie na placu Piłsudskiego opróżniają butelki z alkoholem w bardzo niepatriotycznych okolicznościach. O uczniach liceum palących papierochy podczas przerw nie wspomnę! Drodzy Radni, chyba zapomnieliście jaką frajdę daje przejażdżka na karuzeli!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_397 (IP: *.*.216.106), 27.07.2012, 08:27
    Bzdura, bzdura, bzdura !!! Ludzie - proszę, odrzućcie fakt kto składał ten cały wniosek - olać tych naszych pożal się boże polityków. Proszę tylko o zdrowy rozsądek. Nikt na pomnik nie sikał, nikt na niego nie nasrał, dzieci miały ubaw - wszystko się zgadza. Nie jestem jakimś strasznym patriotą, nie chodzę na uroczystości pod tym i innymi pomnikami, ale tym wesołym miasteczkiem jestem jednak z lekka zniesmaczony. Daleko mi też do postawy, że osoby za to odpowiedzialne trzeba teraz "ukamienować", ale mimo wszystko nie podobało mi się to. Są uważam granice, których przekraczać się nie powinno. Wiem grobów żadnych tam nie ma, ale jeżeli już mamy tu jakiś pomnik, tego czy owego człeka to uszanujmy to miejsce i cyrku nie róbmy. Ostatecznie wolnych placów w najbliższej okolicy było kilka do zagospodarowania (np. parking obok ZUS-u, boisko przy szkole nr 1) - wystarczyło chcieć. Czy przy Grobie Nieznanego Żołnierza, pod pomnikiem stoczniowców w Gdańsku, Adama Mickiewicza w Krakowie też byście taką szopkę zrobili? Szaweł
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_294 (IP: *.*.87.13), 27.07.2012, 09:02
      NA placu defilad w W-wie, pod Grobem NIeznanego Żołnierza, bardzo często odbywają się koncerty i hepeninngi i nikt nie ma z tego powodu zawału, gdyż, Plac jest placem na nie cmentarzem
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_398 (IP: *.*.106.131), 27.07.2012, 08:44
    To może ten straszny rady Owczarek i podobna jemu banda spojrzy na Plac defilad w Warszawie gdzie odbywają się koncerty i to nikomu tam nie przeszkadza. No ale zapomniałem w Warszawie nie ma tego krzykacza i wichrzyciela Owczarka i jego sfory
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_294 (IP: *.*.87.13), 27.07.2012, 09:00
    "I gdy przed tą maszynką stoję, wciąż mnie jedna myśl prześladuje: bym mógł uwiecznić nie głos, lecz śmiech. Głosem z trąby błagam, matki i ojcowie, gdy sami śmiać się nie możecie, w kąt rzućcie instrumenty pedagogiczne, gdy wesoły srebrny dzwonek śmiechu roześmianych buziaków dziecinnych w waszych domach się rozlega. Niech się śmieją polskie dzieci, śmiechem odrodzenia, gdy wy tego nie umiecie! A gdy wam teraz do śmiechu już usta się układają, śmiejcie się do woli, gdy ja z tej trąby was żegnam pustym dziecinnym, żołnierskim śmiechem i słowem: do widzenia! 05.09.1924." J. PIłsudski
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_394 (IP: *.*.93.113), 27.07.2012, 09:17
    Jeżeli dziecku zachce się siku, to zapewne przy organizacji imprez masowych były (?) zapewnione toalety (toi toi), a poza tym naprzeciwko pomnika marszałka znajduje się toaleta publiczna, przy postoju taksówek i wejściu do DH Warta - wrzucamy złotóweczkę i sikamy. Strasznie mnie denerwuje, jak matka wywala dziecku tyłek na trawniku i dziecko leje, a potem taki delikwent rośnie i leje gdzie popadnie. Fakt - czasem można z dzieckiem nie zdążyć, ale to się idzie przynajmniej pod krzak, a nie na środek trawnika. Ostatnio zrypałam matkę, która sikała dzieckiem na schodach przy wejściu do DH Warta. To to już przegięcie, kiedy toaleta 2 metry dalej. :D
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_398 (IP: *.*.106.131), 27.07.2012, 09:20
      I nie było tam Owczarka i jego strasznej grupy radnych to hańba
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_394 (IP: *.*.93.113), 27.07.2012, 09:29
      Tak jest!
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_376 (IP: *.*.208.107), 27.07.2012, 10:48
    Redakcjo, a jaka data widnieje na piśmie p. Owczarka?
    Dziwne, że tydzień po OHF robi się szum wokół wesołego miasteczka.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_394 (IP: *.*.93.113), 27.07.2012, 11:39
      Akcja rozpętała się 20 lipca, tylko Redakcja się tak późno tym zajęła.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_399 (IP: *.*.87.72), 27.07.2012, 12:21
    Rani zamiast zajmować się tym, powinni przyjrzeć się rzeczom ważnym i ważniejszym. Szukanie drugiego dna na siłę jest bezsensowne. Niedorzeczne..
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_399 (IP: *.*.87.72), 27.07.2012, 12:25
    Z psami chodzą, psy obok pomnika srają i nikt z tym nic nie robi. Paranoja!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika Parus
    Parus, 27.07.2012, 12:36
    Jak to ktoś na naszym napisał - jak ludzie będą odwalac takie rzeczy to niedługo tam bedziemy musieli na kolanach przechodzić, aby oddać należytą cześć Marszałkowi i jego Kasztance. Ludzie zajmijcie się przyszłością, a nie oglądaniem się w przeszłość!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_400 (IP: *.*.49.46), 27.07.2012, 15:43
      Parus, Ty jesteś normalnie wszędzie! xD
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika Parus
      Parus, 28.07.2012, 10:08
      Bo ja jestem CELEBRITY XD
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_371 (IP: *.*.24.58), 27.07.2012, 13:15
    Owczarek na barykady :)
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_392 (IP: *.*.33.92), 27.07.2012, 16:30
    jak na sieradz to wesołe miasteczko miało ceny z warszawy ale było fajnie a może następne OHF zrobimy w miasteczku które nie ma radnych?
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_398 (IP: *.*.106.131), 27.07.2012, 16:35
    Jak to nie może tak być bo Owczarek i jego klika nie mieli by swojego 5 minut
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_403 (IP: *.*.88.254), 28.07.2012, 10:10
    A czy kiedyś ten Owczarek mądrego powiedział, straszny hydraulik po kursie na nawet zawodówki nie skończył to co się po nim można spodziewać
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
~ Użytkownik niezarejestrowany [zarejestruj się w 30 sekund]
Wszystkie komentarze umieszczone pod informacjami prasowymi w portalu Sieradz.com.pl nie są moderowane w czasie rzeczywistym, nie są więc weryfikowane przed ich automatyczną publikacją. Wpisy łamiące prawo należy zgłaszać bezpośrednio do Wydawcy portalu.
Dodając komentarz na niniejszej stronie internetowej, autor tego komentarza oświadcza, że rozumie i świadomie akceptuje bezwarunkowe prawo Wydawcy portalu Sieradz.com.pl do usunięcia lub modyfikacji wpisanego komentarza oraz brak gwarancji zapewnienia ciągłości publikacji wpisanego komentarza, jako korespondencji niezamówionej przez Wydawcę portalu Sieradz.com.pl. Autor tego komentarza oświadcza również, że rozumie i akceptuje Regulamin portalu Sieradz.com.pl.
dodaj komentarz
W nauce istnieje tylko fizyka, reszta to zbieranie znaczków.
© 2011-2024 Sieradz.com.pl
zamknij
okanuluj