Sieradz

szukaj w serwisie
zaloguj Przypomnij dane

Fotogalerie / Sieradz

Wyświetlaj zdjęcia w mniejszej rozdzielczości
Wyświetlaj zdjęcia w większej rozdzielczości
Ustaw mniejszą czcionkę
Ustaw standardową czcionkę
Ustaw większą czcionkę

Śmiertelny wypadek na ul. POW w Sieradzu

Redakcja, 24.09.2013, 12:01, aktualizacja: 25.09.2013, 10:37

Fotogaleria zawiera 10 zdjęć
10
Czytelnicy zamieścili 161 komentarzy
161
We wtorek 24 września około godziny 11:15 w okolicach ronda im. L. Kaczyńskiego w Sieradzu doszło do śmiertelnego potrącenia pieszego. [czytaj dalej]

Najnowsze ogłoszenia

Komentarze (161)

  • ~gość_3943 (IP: *.*.119.2), 24.09.2013, 12:34
    o mój Boże
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4007 (IP: *.*.173.222), 25.09.2013, 15:34
      Na jakiej ulicy mieszkał ten potrącony mężczyzna?
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4009 (IP: *.*.141.228), 25.09.2013, 17:37
      dzisiaj usłyszałem że to był Szczepan z Gm Błaszki wsi N.....
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4007 (IP: *.*.173.222), 26.09.2013, 09:07
      W końcu ten potrącony pan był z Sieradza czy gm,Błaszki?
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4006 (IP: *.*.132.55), 26.09.2013, 09:27
      skąd on był???
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4027 (IP: *.*.30.86), 26.09.2013, 22:38
      Z Sieradza, z Jagiellońskiej
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3944 (IP: *.*.215.154), 24.09.2013, 12:39
    straszne !!! :(
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3945 (IP: *.*.237.253), 24.09.2013, 12:43
    jeszcze wiecej ciężarówek, więcej niedoświadczonych kierowców...
    straszne, współczucie dla rodziny
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3946 (IP: *.*.134.115), 24.09.2013, 13:07
      No zgadzam się z tobą że ciężarówek jest za dużo lecz ten kierowca był doświadczony
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3945 (IP: *.*.237.253), 24.09.2013, 13:19
      w tym przypadku moze i tak, ale nawiązuje do ogółu, często sie zdarza że młodzi kierowcy siadają od razu na ciężarówki...
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3913 (IP: *.*.24.58), 24.09.2013, 16:04
      Gdzie młody kierowca może zdobyć doświadczenie ... na rowerze??
      +11
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3965 (IP: *.*.228.190), 24.09.2013, 16:35

      Wpis usunięty przez administrację portalu Sieradz.com.pl.

    • ~gość_3976 (IP: *.*.87.13), 24.09.2013, 19:26
      co wy ludzie ślepi????! wyraźnie jest napisane 50-letni kierowca . a odnosząc się do ciężarówek ciekawe co byście mieli gdyby nie transport, który nam zapewniają w różnych kategoriach przewozu towaru . żal takich ludzi, którzy oskarżają a nie mają racji, którzy nawet nic nie wiedzą o tym wypadku lecz się wtrącają . barany, idioci !
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3603 (IP: *.*.156.100), 25.09.2013, 09:19
      Baranem idiotą jest osoba która oskarża nie mając racji. Informacja o tym, że on miał 50 lat pojawiła się dużo później. Więc kto tu jest idiotą i baranem zostawiam do własnej interpretacji.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4001 (IP: *.*.165.41), 25.09.2013, 11:47
      gość miał 50 lat więc jaki niedoświadczony?A po drugie to jak zdobyć to doświadczenie twoim zdaniem?na rowerze?
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3913 (IP: *.*.24.58), 25.09.2013, 22:05
      ale ale panowie.... od kiedy to,po wieku, ocenia się doświadczenie kierowcy? Osobiście znam kilku takich co w wieku czterdziestu paru lat zaczęli szukać "wrażeń:" za kierownicą! Ale nie o to tu chodzi. Dążę do tego że oczy trzeba mieć nawet w du......!!!!! i niestety to jest prawda!
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3004 (IP: *.*.220.193), 24.09.2013, 12:43
    aż się myśleć nie chce, jaki widok mieli świadkowie i ratownicy ... masakra
    +3
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3982 (IP: *.*.142.153), 24.09.2013, 21:27
      Niestety nie byl przyjemny.
      Widać bylo wyrażnie fragmety ciała oraz inne rzeczy , ktory normalny człowiek nie stykający sie z tym , nie chciałby zobaczyc

      Pozdrawiam
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_2496 (IP: *.*.143.52), 24.09.2013, 13:14
    Ostatnio oglądałem filmik z podobnego wypadku z Rosji. Kierowca tak długo ciągnął ciało bo po prostu nie zauważył, że go przejechał. Widocznie pole widzenia kierowcy tira jest małe jak ktoś wyjdzie mu przed maskę bezpośrednio
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3004 (IP: *.*.220.193), 24.09.2013, 13:31
    kierowca tira siedząc tak wysoko to akurat prawego rogu kabiny (siedząc za kółkiem - po skosie) w ogóle nie widzi, dlatego tak często jest powtarzane, aby się z prawego pasa nie wciskać przed tira jadącego lewym bo jest tam ogromny martwy punkt a niestety w lusterku nie zawsze da się wszystko zauważyć.
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3950 (IP: *.*.134.44), 24.09.2013, 14:00
      ale ze zdjęcia koła wygląda na to że on z lewej strony go wlókł.. tym bardziej ze prawy pas był wolny dla kierowców a lewy zamknięty czyli jechał lewym wewnętrznym na kalisz.. pieszy myślal że zdąży? wszedł a ten ruszył? nie wyobrażam sobie tego..
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3950 (IP: *.*.134.44), 24.09.2013, 14:12
      ok teraz widzę że z prawej strony pieszego wlókł.. ale nadal nie kumam jak.. boże.. on musiał w połowie przejścia być i co? nie widział ciężarówki? czy kierowca jechał nie zważając na to że ktoś zza samochodu obok wyjdzie??
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3319 (IP: *.*.236.113), 24.09.2013, 13:36
    Kolejny śmietelny wypadek z udziałem "wanny" wożącej piasek na budowę s8. Ile jeszcze ofiar budowa tej trasy pochłonie.
    Jak można tyle metrów ciągnąć ciało... coś strasznego!
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3714 (IP: *.*.137.205), 24.09.2013, 13:38
      no ku..wa srak.

      jechałes kiedys ciezarówka ?
      +3
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3956 (IP: *.*.209.178), 24.09.2013, 14:48
      Nie wiadomo czy woził dla S8 bo na boku ma napisane skład budowlany w Łodzi. Trudno wyczuć.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3992 (IP: *.*.104.59), 24.09.2013, 23:17
      kierowca ciężarówki nawet nie poczuł że kogoś potrącił ... takie są realia
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3913 (IP: *.*.24.58), 25.09.2013, 22:10
      JEDNA RZECZ!!!! jeżdżę czymś takim od 13 tu lat. jadąc takim autem ,wiem że to brutalne,ale przejeżdżając nawet kota to jest to czuć. Nie pojmuję jak można nie poczuć że się po "czymś-kimś" przejechało!!!!!!!! Po prostu nie pojmuję!
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3947 (IP: *.*.1.50), 24.09.2013, 13:47
    Bo te pop...............olone przejścia na rondzie trzeba zamknąć i otworzyć w innym miejscu , w godzinach szczytu pieszy nie ma jak tam przejść,
    Albo zrobić most na ulicą przy rondzie................
    +6
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3859 (IP: *.*.161.12), 24.09.2013, 14:09
      Tutaj zgadzam się z przedmówcą w 100%, przejścia dla pieszych tak blisko ronda to jakaś pomyłka! Powinny zostać zlikwidowane, i to jak najszybciej bo to naprawdę niebezpieczne dla pieszych!
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3948 (IP: *.*.71.54), 24.09.2013, 13:49
    Ilu jeszcze ludzi zginie pod tymi je**nymi tirami ?!
    -3
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3949 (IP: *.*.77.72), 24.09.2013, 13:52
    To wszystko wina kierowcy. Jak zwykle idiota z tira mial w dupie to kto byl na przejsciu. Wazne zeby on dotarl do celu jak najszybciej
    -4
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3970 (IP: *.*.53.236), 24.09.2013, 17:45
      Weź się człowieku zastanów co Ty w ogóle piszesz. Nie znasz sytuacji, nie jesteś zainteresowaną osobą, to po ch** się w ogóle wypowiadasz i oskarżasz innych ludzi!!
      Nie wiesz jak wygląda praca kierowcy.
      +3
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3951 (IP: *.*.112.15), 24.09.2013, 14:02
    a gdzie ten młody kierowca ma nabrać doświadczenia PAJACU !
    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3789 (IP: *.*.8.82), 24.09.2013, 14:08
      Kolego PAJACAMI to są właśnie ci "młodzi zdobywający doświadczenie"! Są lekkomyślni i w ogóle nie przewidujący - pokolenie PS2 i innych gierek gdzie za nic ma się drugiego człowieka. Jak zdobywasz doświadczenie to wykazujesz się zwiększoną ostrożnością a każdy sieradzanin zapewne widział lub doświadczył chamskiego zachowania kierowców "tira" a w szczególności tych zaopatrujących budowę s-8!

      PS - oczywiście nic nie mam do tego konkretnego kierowcy bo go najzwyczajniej nie znam i możliwe że to nieszczęśliwy wypadek.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3859 (IP: *.*.161.12), 24.09.2013, 14:15
      Widać jak Ci młodzi jeżdżą, szczególnie na trasie z kopalni żwiru pod Burzeninem na budowaną trasę S8. Zero szacunku dla jakichkolwiek przepisów ruchu drogowego, na wąskiej drodze "drą" ile fabryka dała, kierowcy osobówek muszą uciekać na pobocza bo "szlachta" "wanną" jedzie! Tylko wrócić za takim na budowę S8 i obić ryja profilaktycznie.
      +4
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3955 (IP: *.*.237.253), 24.09.2013, 14:45
      w dupie Idioto... kiedyś jak chciało się jezdzić samochodem ciężarowym to trzeba było mieć przez ileś lat prawo jazdy na osobowy, nie było jakoś problemów i tyle wypadków. skończy jeden z drugim osiemnascie lat i wielce kierowca tira...
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3986 (IP: *.*.66.225), 24.09.2013, 21:49
      największa banda baranów jeździ tirami , powinni mieć takie kary jak mordercy, za spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym , bo jeden z drugim jest panem jak jedzie takim tirem. Banda frajerów i nic więcej
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3952 (IP: *.*.29.238), 24.09.2013, 14:03
    Ja pierdziele! Niech skończą S8 to będzie spokój bo jak się idzie w godzinach szczytu to same tiry, wywrotki itd. Już daaaawno powinna być obwodnica to byłby spokój a tak to wypadki i rozpadające się ulice pod ich ciężarem!
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3970 (IP: *.*.53.236), 24.09.2013, 17:48
      Nie wiem czy wiesz, ależ żeby wykonać obwodnice, po której mógłbyś wozić swoją szanowną dupkę, takie "tiry" muszą dużo i często jeździć, aby dowozić potrzebny materiał!
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3992 (IP: *.*.104.59), 24.09.2013, 23:19
      żeby była obwodnica to najpierw muszą cięzarówki jeżdzić żeby ją zbudować
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3953 (IP: *.*.97.135), 24.09.2013, 14:25
    Pozostaje współczuć rodzinie.
    Kilka chwil wcześniej widziałem ciężarówkę na ul. Jana Pawła II, kto by pomyślał, że kawałek może tak się stać...
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3954 (IP: *.*.122.217), 24.09.2013, 14:26
    Znowu PAN Z WANNY co ma wszystko gdzieś!!!!!!!!!!!!!! Mój tato też jeździ ciężarówką ale ..... no właśnie uważa na mniejszych od siebie!!
    'PANOWIE z WANNY' uważają się za władców dróg w powiecie sieradzkim.. Mają gdzieś inne pojazdy, rowerzystów i pieszych co widac po tej tragedii :(
    [*] żal mi rodziny ....
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3960 (IP: *.*.127.249), 24.09.2013, 15:27

      Wpis usunięty przez administrację portalu Sieradz.com.pl.

    • ~gość_3954 (IP: *.*.122.217), 24.09.2013, 17:17
      W przeciwieństwie do PANÓW Z WANNY mój tato uczył się kultury jazdy za granicą . Na szczęście uważa na wszystko co jest mniejsze od niego bo to on może komuś większą krzywdę wyrządzić!!!! a PANOWIE z WANNY i Ty anonimie jesteś kierowcą TIR-a i umiesz tylko biegi zmieniać! To też nie koniecznie bo teraz większość w automacie jeździ :) Podstawą dla każdego kierowcy jest myślenie za wszystkich na drodze nie tylko za siebie!!!!
      +3
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3960 (IP: *.*.127.249), 24.09.2013, 17:51
      znasz kogoś kto kieruje wanną? myślisz ze ci ludzie są złymi kierowcami??? ci ludzie mają trudniejszą prace niz na kursach zagranicznych... zapytaj sie tatusia kiedy ostatnio cofał dziennie z 20 razy długi dystans w błocie i modląc sie czy nie zakopie, żeby za jakiś czas twoj tato mógł jeździć do przodu bo ci co uczy sie kultury jazdy za granicą to tylko potrafią bo cofać na pewno nie, kierowca wanny cofa jednego dnia wiecej niz tacy jak twoj ojciec przez mesiąc i oni jeżdżą autonatami ze swiatełkami na kabinie...
      +3
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3954 (IP: *.*.122.217), 24.09.2013, 18:09
      Oczywiście,że znam i dlatego mam o Panach takie zdanie a nie inne.. Sami sobie zapracowaliście na nie. A mój tatuś jeździ po naszych fatalnych polskich drogach oraz Europie i potrafi cofać , zapewniam Cię. Potrafi zmieniać biegi, jeździć jednokierunkowymi oznaczonymi godzinowo podjazdami pod górę :) potrafi także z tej góry serpentynami zjechać :) Potrafi cofać w małe wąskie uliczki gdzieś w Europie..
      MÓJ TATA NAUCZYŁ MNIE, ŻE KIEROWCA MA MYŚLEĆ ZA TEGO PRZED SOBĄ, ZA SOBĄ, Z NAPRZECIWKA, ROWERZYSTĘ I PIESZEGO.
      Jeśli ktoś nie potrafi tego ogarnąć nie powinien brać się za jazdę czymkolwiek.
      Pod auto może wejść lub wjechać każdy a przypominam,że tam były pasy więc wzmożona czujność u każdego kierowcy powinna się załączyć.
      W tym przypadku coś zawiodło i jak zawsze jest to pomyłka człowieka. Żal mi dwóch rodzin tego biednego zmarłego i rodziny kierowcy, który też pewnie to przeżywa.
      Ale nie usprawiedliwiaj go na siłę, popełnił błąd i teraz jak każdy poniesie konsekwencje. Tylko on ma to szczęście, że przeżył...
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3686 (IP: *.*.28.30), 24.09.2013, 18:26
      Panowie bez spiny- i tak żaden z Was nie udowodni drugiemu swojej racji. Uważam jednak, że nie należy generalizować i wrzucać wszystkich do jednego worka to raz, a dwa póki co nieznane są przyczyny tego wypadku, więc nie osądzajmy..
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3972 (IP: *.*.221.191), 24.09.2013, 18:28
      od pie.....lci się od kierowców wanien ponieważ chodzicie jak te święte krowy rowerzysta też nie spojrzy jak wyjeżdża a już nie mówiąc o osobówkach wyprzedzić i za sto metrów skręcić a co wy myślicie że TIR to hulajnoga pewnie szkoda człowieka ale co z kierowcom będzie żył do końca życia z świadomością że pod jego kołami zginą człowiek to co jego nie szkoda
      +2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3960 (IP: *.*.70.230), 25.09.2013, 21:33
      znasz moze 1 lub 2 gości z tej budowy a oceniasz wszystkich jedną miarą zastanów sie koleś!!! Ciekawe czy taz tak byś pisał jakby twoj idealny "tatuś" kogoś przejechał ciekawe jak wtedy byś śpiewał i pier... na niego???!!! To był wypadek a nie celowe działanie wiesz!!! Powiedz jak ten przypadek wytłumaczysz, który ktoś wstawił http://rusdtp.ru/21812-ne-zametil-peshehoda.html co to tez kierowca z s8???!!! widziałeś jak ta kobitka weszła???!!! jak kierowca miał ją zobaczyć???!!! można wnioskować ze w tym przypadku tez tak mogło być ale został zachaczony jeszcze prawą stroną i nie widział ze go ciągnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wiec nie pisz jaki to twoj ojciec jest idealny bo nigdy nic nie wiadomo kiedy i komu coś nieszczęśliwego sie przytrafi!!!!!!!!!!!!! pamietaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3957 (IP: *.*.71.14), 24.09.2013, 14:50
    Z tego co wiem ten mezczyzna byl pod wplywem alkoholu
    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3970 (IP: *.*.53.236), 24.09.2013, 17:50
      CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM!!!
      "50-letni kierowca ciągnika siodłowego był trzeźwy. "
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3686 (IP: *.*.28.30), 24.09.2013, 18:05
      Ofiara to też mężczyzna. Czytaj ze zrozumieniem:)
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3958 (IP: *.*.69.159), 24.09.2013, 14:53
    na tym samochodzie jest L -ka??
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3959 (IP: *.*.30.231), 24.09.2013, 15:01
    straszna tragedia, a ile ten zmarly mogl miec lat?
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3982 (IP: *.*.142.153), 24.09.2013, 21:24
      Cieżko jest rozpoznać , ponieważ jest strasznie zmasakrowany
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3961 (IP: *.*.206.237), 24.09.2013, 15:47
    po 1. znam tego kierowce i na pewno nie był pijany
    po 2. kierowca bardzo doświadczony
    po 3. L-ka to tylko znaczek
    po 4. jesli ten pieszy wszedł miedzy osobowkami i wlazł pod tira to wspołczuje kierowcy i jego żonie.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3960 (IP: *.*.127.249), 24.09.2013, 17:55
      zgodze sie z przedmówcą tez znam tego kierowce i zgadzam sie z Tobą jest doświadczony kierowcą i dobrym człowieiem
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3930 (IP: *.*.65.181), 25.09.2013, 17:36
      Osoba która zginęła też była mił.Miała wnuki,dzieci.Nikt nie osądza nikogo,ale fakt jest faktem że to tragedia dla rodziny :(
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3962 (IP: *.*.251.130), 24.09.2013, 16:00
    na rondzie w Sieradzu, ciężarówki jeżdżą jak chcą, a policja nic z tym nie robi, jak ciężarówką zajmie niewłaściwy pas, to nie objedzie ronda dookoła tylko przecina dwie ciągłe i zjeżdżą, bo on jest większy i jemu wolno, powinni wziąć się porządnie za kierowców tirów, tyle wypadków powodują wychodząc z założenia że im powinno się ustępować, bo mają masę która to innym zagraża, oni wysoko w kabinie są bezpieczni, a człowiek w osobówce ma uważać i się dostosować do niego, a nie do przepisów ruchu drogowego. Ciągle wymuszają pierszeństwo , na pieszych, na innych pojazdach, blokują ruch bo przez radio się porozumiewają i przepuszczają, ale jak im się drogę zablokuje to w szał wpadają, trąbią, jak są w grupie to nawet chcą pobić-ale odważni są TYLKO W GRUPIE. Powinny być bardziej wzmożone kontrole ruchu ciężarówek
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3972 (IP: *.*.24.172), 24.09.2013, 18:37
      to stań na rondzie i zobacz jak osobówki jadą od Turku
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3963 (IP: *.*.250.134), 24.09.2013, 16:04
    Taki naród. Najpierw, że złe drogi i druga Rosja. Jak budują, to za wolno. Jak chcą szybko, też źle. To mogło się zdarzyć każdemu. Kierowcy TIRa L-ki czy poloneza. Nawet ogolna synchronizacja ruchu w Sieradzu jest tragiczna. Nie stać nas na podziemne czy nadziemne przejścia a przydałoby się ich w hu. Lepiej ładować dolary w suma sumarum nikomu niepotrzebne. Za ten bidny carefour przy rondzie czy 10 z kolei biede mozna postawic kilka takich przejsc. Mniej wypadków, mniej problemów, z biegiem czasu mniej wydatków. Tylko głupoty ludzkiej nie da się przebudować. Trzeba mieć oczy dokoła glowy to oczywiste, ale nie od dziś rzeczy martwe ułatwiają życie. Nie ma obwodnic, Tiry latają jak chcą, jak jadą "ekspresówką" po Polsce to nie dziwo, że się spieszy. Tacho z tego co wiem liczy czas, nie kilometry. A u nas, żeby 200km przejechać trzeba torby spakować, psa oddać sąsiadce a klucze od domu rodzinie, żeby doglądali.
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3913 (IP: *.*.24.58), 25.09.2013, 19:03
      słuchaj akurat w tym przypadku to samochody stały wiec pieszy wyszedł na pasy człowieku, co miał stać i czekać??
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3964 (IP: *.*.93.215), 24.09.2013, 16:31
    Jak by piesi nie hodzili jak święte krowy to wypadków było by mniej z ich udziałem to jest poiazd który ma 40 ton a pieszy wchodzi na przejście jak by latawiec jechał jak wszedł mu z boku to go nawet nie zauważył pasów na rondzie nasrali że nawet tubylce jeżdzą w cały świat
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3974 (IP: *.*.28.35), 24.09.2013, 18:57
      Pewnie JAKBY nie CHODZILI to ta.
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3964 (IP: *.*.93.215), 24.09.2013, 16:36
    Od wrocławia na kalisz można jechac Grunwaldzką to wpierdolili 15 ton i gibią tych co wjadą tera tego co podpisał ten zakaz roziechac
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3893 (IP: *.*.229.136), 24.09.2013, 16:46
      I co jeszcze?! Wszędzie powinno być 15 ton!!! Tiry zajmują całe miasto - precz na autostrady a nie tu drogi psuć!!! Dziadostwo!!!
      -3
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3966 (IP: *.*.37.130), 24.09.2013, 16:44
    Gadacie Gadacie tak na kierowców ... A sami pewnie jak jeździcie ktoś wam sie przed sama maske władował .... A takiego Dużego kloca szybko sie nie wyhamuje wiec co sie spinacie do kierowcy jak to wcale moze nie jego wina ....
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3967 (IP: *.*.28.72), 24.09.2013, 16:49
    Kamera jest na rondzie i będzie wszystko jasne czyja to wina była....
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4023 (IP: *.*.122.130), 26.09.2013, 17:30
      chyba, że taśmy nagle znikną akurat z tego momentu dnia...
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3968 (IP: *.*.142.129), 24.09.2013, 16:56
    kamera ,kamera tylko czy zapisuja w tych godzinach na dysk czy tylko zwykły monioring z obserwatorem . Wyrazy wspułczucia dla rodziny tego co zginął jak również dla kierowcy,
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3969 (IP: *.*.25.153), 24.09.2013, 17:14
    szok, po prostu szok. dla rodziny jak i również dla kierowcy, przecież nie zrobił tego specjalnie... wyrazy współczucia.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3971 (IP: *.*.78.138), 24.09.2013, 18:01
    Czy wiadomo już kim był ten człowiek, ile miał lat?
    Szok. Tragedia
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3973 (IP: *.*.106.121), 24.09.2013, 18:36
    http://rusdtp.ru/21812-ne-zametil-peshehoda.html podobny wypadek w
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3421 (IP: *.*.77.247), 24.09.2013, 18:55
      Ten filmik chyba mówi wszystko o tym dzisiejszym wypadku...
      +2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3867 (IP: *.*.87.66), 24.09.2013, 19:45
      Nie wiem czy wszystko ale................
      Kierowco , jeśli zwalniasz przed przejściem - to dajesz sygnał ,że masz zamiar się zatrzymać , a nie zwalniasz by pieszy zdążył przebiec.......
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3975 (IP: *.*.153.91), 24.09.2013, 19:16
    a tej to głowy chociaż nie urwało, a ten na rondzie miał ponoć oderwaną
    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3979 (IP: *.*.211.82), 24.09.2013, 20:52
    kierowcy ciężarówek są bardziej doświadczeni niż kierowcy osobówek
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3984 (IP: *.*.2.60), 24.09.2013, 21:45
      co niektórzy moze tak,ale to najwięcej wypadków jest przez cięzarówki,zwłaszcza na autostradach.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3985 (IP: *.*.28.183), 24.09.2013, 21:49
      zgadzam się!! każdy może sobie pisać oskarżenia w stronę tego kierowcy a nie znacie prawdy! a może ten pieszy sam wszedł bo nie zauważył, za szybko chciał przejśc albo się zapatrzył? przecież nie czuć 70 kg ciało pod 12 tonową ciężarówką! facet pewnie nic nie poczuł i ciągnął to ciało tak długo.
      -1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3980 (IP: *.*.35.197), 24.09.2013, 21:01
    Masakra!!!!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3981 (IP: *.*.235.22), 24.09.2013, 21:02
    Znowu w Sdz. [*]
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3983 (IP: *.*.77.67), 24.09.2013, 21:32
    kierowcy dojezdzający do ronda od jana pawła patrzą tylko w stronę pow czy musi się zatrzymać czy morze wciskać gaz i do przodu gnać i nie patrzą w stronę galerii czy ktoś idzie czy nie dotyczy to tirów jak i osobówek a pieszym każdy jest czy kierowca czy nie.
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3686 (IP: *.*.28.30), 24.09.2013, 21:41
      Racja! Kiedyś zwróciłem klientce w zielonym punto uwagę to się oburzyła mocno. Wjeżdża z wewnętrznego pasa i patrzy tylko w lewo czy aby może wjechać na rondo, a to, że po prawej inny pojazd zatrzymał się przed przejściem to już jej nie interesowało..kretynka.
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3984 (IP: *.*.2.60), 24.09.2013, 21:42
      To rondo w Sieradzu to jedna pomyłka.co za idiota to zaprojrktował???
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3983 (IP: *.*.77.67), 24.09.2013, 21:57
    MOGŁEŚ SIĘ UCZYĆ TO BYŚ JE LEPIEJ ZAPROJEKTOWAŁ HA HA
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3987 (IP: *.*.235.22), 24.09.2013, 22:07
    wie ktoś kim była ofiara? imie, nazwisko?
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3989 (IP: *.*.168.180), 24.09.2013, 22:56
    ja cie pierdziele, ja do tej pory nie umiem sobie wyobrazić jak ten człowiek wpadł pod tego tira w taki sposób, że kierowca go nie zauważył i wlekł go tyle metrów... jestem ciekawa jak tam sprawa się skończy, czy prokuratura po raz kolejny umorzy sprawę czy chociaż raz coś wyjaśnią do końca
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3990 (IP: *.*.26.163), 24.09.2013, 23:02
    Widziałem jak tir ciagnał tego czlowieka akurat stalem na wyjezdzie z W.P. Tragedia... Wspolczuje rodzinie i kierowcy, który do końca zycia tego nie zapomni...
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3994 (IP: *.*.65.31), 24.09.2013, 23:22
      Napisz. Gdzie znajdował się ten człowiek czy pod naczepą czy ciągnikiem.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3959 (IP: *.*.30.231), 24.09.2013, 23:24
      ale w co ten pieszy zahaczył? - o koło? - trudno mi sobie wyobrazić żeby taką masę ciała ciągnąć taki kawałek, na zdjęciu widać plame krwi na oponie więc chyba nadział się na koło ale jak?...współczuje...
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3999 (IP: *.*.116.74), 25.09.2013, 09:31
      Kolo przednie bylo zblokowane przez czlowieka....
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3991 (IP: *.*.87.85), 24.09.2013, 23:03
    A nasze rondo to chyba nie normalny zaprojektował a te pasy to już w ogóle jedyne na Świecie są i gdzie są obwodnice jeden wypadek i Sieradz zakorkowany masakra jakaś
    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3993 (IP: *.*.170.67), 24.09.2013, 23:18
      a co ty się korkiem martwisz? wypadek był ktoś umarł! znieczulica jakaś wyrazy współczucia dla rodziny i kierowcy
      +2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3995 (IP: *.*.31.149), 25.09.2013, 00:55
    A co do obwodnicy całkowicie się zgadzam po pierwsze nie było by dziś korka a po drugie ludzie nie potrzebnie nie gineliby pod kolami aut w centrum i nie martwica społeczna tylko taka prawda szkoda człowieka jak każdego innego ale nic się nie poradzi wypadki chodzą po ludziach. :/ co do ludzi którzy piszą mi tutaj ze wina kierowcy i tak dalej ludzieee kazdy moze popelnic blad w zyciu a wy odrazu wszystkim blotem i gownem obrzucacie jestem pewien ze wiekszosc tych co tutaj wypisuja bzdury nawet nie potrafila by ruszyc ta ciezarowka a kierowca to ciezka praca jechac za kolkiem 8 czy wiecej godzin moim zdaniem piesi powinni wiecej uwazac jak i kierowcy zwolnic wypadek przypadek tragedia i tyle . Szczere wyrazy wspołczucia dla rodziny zmarłego....
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3996 (IP: *.*.247.77), 25.09.2013, 01:59
    czy na foto nr 35 jest to o czym myślę...? Oczywistym jest, że przykro człowiekowi, utrata życia i niewyobrażalny ból rodziny... ale myślę, że pieszy wykorzystał moment na przejście, kierowcy zwolnił się pas na ruszenie na rondo... niedopatrzenie.. i tragedia. Chol...rna nieumyślność obu panów. Dramat.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4003 (IP: *.*.13.220), 25.09.2013, 12:07
      chyba tak.. az mam ciarki ;/
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3018 (IP: *.*.96.85), 25.09.2013, 06:29
    A wiadomo już kto zginął ??
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4003 (IP: *.*.13.220), 25.09.2013, 12:33
      73-letni mieszkaniec Sieradza.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3997 (IP: *.*.251.26), 25.09.2013, 08:30
    Wrzucam filmik dla hejterów którzy uwarzają ze to wina kierowcy
    Zwróćcie uwagę na tzw. martwy pkt i ile tam jest osób.
    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4003 (IP: *.*.13.220), 25.09.2013, 12:04
      a ja chciałam prawko na tira zrobić.. o nie ma szans.. wiedziałm o tym martwym punkcie ale masakra to jest
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3998 (IP: *.*.4.214), 25.09.2013, 08:30
    Praktycznie taki sam przebieg miało inne zdarzenie
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4003 (IP: *.*.13.220), 25.09.2013, 12:05
      matko kochana... :(
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4011 (IP: *.*.78.200), 25.09.2013, 21:58
      Dokladnie tak było, tylko, że ciężarówka stała na przejściu dla pieszych, bo musiała przepuścić jadącą po rądzie L-ke. w tym czasie pospieszny pieszy postanowił ją obejść przed przejściem (przed samą maską od prawej strony- czyli w martwym polu). W tym momencie kierowca ruszył i wciągnął pieszego pod siebie. Wiem, że tak mogło być bo sam jestem kierowcą i nie raz pieszy potrafił mi wybiec z przed maski. A informacje mam od nieszczęsnego kierowcy Volva, bo często pracujemy razem i tego pechowego dnia również pracowaliśmy.
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3959 (IP: *.*.30.231), 28.09.2013, 10:36
      Tylko nie mogę pojąć jak to się stało że pieszego wciągnęło to prawe przednie koło, bo podobno wg relacji świadków koło w czasie jazdy się przyblokowywało...
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4000 (IP: *.*.196.246), 25.09.2013, 09:39
    Ja znam tego kierowcę. Miły i uczynny gościu. Nie raz z nim rozmawiałem na temat jazdy i często mi powtarzał, że TRZEBA MIEĆ OCZY DOOKOŁA GŁOWY JAK I JEDNO W TYŁKU BO NIGDY NIE WIADOMO. Także nie psioczcie na kierowcę gdyż on tego napewno specjalnie nie zrobił...
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3658 (IP: *.*.90.162), 25.09.2013, 09:39
    masarka ;/ znałem tego Pana co zginął .. Aż zimno mi się robi na samą myśl tej tragedii a co mają powiedzieć świadkowie i kierowca....;/ Nie ma co gdybać bo to i tak już nie da.. Polak jest mądry po wypadku.. Stało się i się już nie odstanie.. nikt temu panu życia nie zwróci ale mógł jeszcze pożyć .. [*]
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3664 (IP: *.*.87.13), 25.09.2013, 10:13
      Są w ogóle świadkowie. Jest cisza w temacie.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3959 (IP: *.*.30.231), 25.09.2013, 12:35
      A ile lat miał?
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3658 (IP: *.*.98.178), 25.09.2013, 13:38
      Ten Pan miał 73 lata ładny wiek ale naprawdę się trzymał jeszcze ..kto wiedział,że tak zakończy swoje życie;/
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4002 (IP: *.*.202.16), 25.09.2013, 11:49
    Kierowcy jak jeżdżą tak jeżdżą, ale piesi sami śmierci szukają. Niestety taka jest prawda. I nie pier... , że w tym przypadku to wina kierowcy.
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4002 (IP: *.*.202.16), 25.09.2013, 11:51
      A i być może gościu jechał po kruszywo na bocznicę kolejową (towarową)
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4004 (IP: *.*.78.84), 25.09.2013, 12:28
    a piesi i rowerzysci to co moze swieci są ??? chodzą jak ćmy... przechodza przez ulice i nawet niespojrza sie w lewo i w prawo. A jak juz jest na przejsci dla pieszych to mysli ze jest święta krowa i nietykalny jest. A pozniej dziwota ze takiemu zrobili z d**y jesien sredniowieczną. A o rowerzystach to juz nawet niechce mi sie pisac... Wyrusza na miasto taka ciemnota i niezdaje sobie sprawy ze jadąc takim tirem pole widzenia jest ograniczone, hamowanie tez nie jest takie piekne jak w osobowych autach.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3789 (IP: *.*.8.82), 25.09.2013, 13:11
      1. pieszy znajdujący się na przejściu dla pieszych właśnie JEST "ŚWIĘTĄ KROWĄ";
      Popatrz na zachodnie (cywilizowane) standardy -tam wystarczy że po pieszym widać, że chce przejść przez jezdnię to jest natychmiast (i co w Polsce "niedpuszczalne") z uśmiechem przepuszczany.
      2. jak nie potrafisz zatrzymać pojazdu w odpowiednim momencie to nie wsiadaj i nie jeźdź nim;
      3. Ciemnotą nazywasz rowerzystów i pieszych? potencjalne osoby, które nie muszą mieć pojęcia o tym co i jak widać z pojazdu ciężarowego? Jesteś hipokrytą! Chyba nie chcesz powidzieć że piesi maja uważać na samochody ciężarowe bo oni mają złą widoczność!
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3959 (IP: *.*.30.231), 25.09.2013, 13:32
    A z tym pierwszym filmem o prześwietlaniu rowerzystów to troszke jakby glupota, przez lusterka ich nie widać ale wystarczy tez spojrzeć przez boczną szybe i widzisz ich prawie wszystkich - PATRZENIE NIE KONCZY SIE TYLKO NA LUSTERKACH
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3672 (IP: *.*.63.165), 25.09.2013, 20:39
      Taki pewny jesteś, że widać? chyba nigdy w ciężarówce nie siedziałeś...
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4004 (IP: *.*.78.84), 25.09.2013, 13:36
    no raczej ze powinni piersi uwazac na samochod wchodzac na ulice co tu wogole jest o wyjasnienia to nie rozumiem.... Uwazaj zebys niebyl nastepny bo takim mysleniem to daleko niezajdziesz...
    Przejscie dla pieszych a i owszem jest dla pieszych ale chyba mamusia cie nie uczyla ze trzeba sie spojrzec najpierw w prawo pozniej w lewo... co do tych rowerzystow i pieszych co nic niewiedza o tirach, jak sie decyduje spacerowac czy jechac po ulicy to po pierwsze tak jak przepisy nakazuja i tam gdzie wogole mogą... a nie zygzakiem tropiąc weza bo mu sie rece trzesą... a podrugie wystarczy troche wyobrazni. Co do zatrzymania tira jak ktos mu wleci w ostatniech chwili to jak twoim zdaniem jest to mozliwe ?? osobowy w tym momenci szybcie to wykona. Masz wogole jakies prawo jazdy ? bo po twojei wypowiedzi to wyglada na to ze maksymalnie to tylko rowerem sie poruszasz.
    -3
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3789 (IP: *.*.8.82), 25.09.2013, 13:49
      W OGÓLE to mamusia mnie uczyła żeby patrzeć najpierw w LEWO później w prawo a następnie jeszcze raz w lewo - tak k woli ścisłości! I raczej sobie zaproponuj lekturę kodeksu drogowego (i słownika ortograficznego) bo w tej sytuacji poszkodowany przeszedł już jeden pas ruchu, więc psim obowiązkiem było umożliwienie mu opuszczenia jezdni - inną kwestią jest, że kierowca nie miał takiego zamiaru.
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3789 (IP: *.*.8.82), 25.09.2013, 14:02
      i nie sądzę żebyś widział kiedyś kodeks drogowy to odnosząc sie do tej sytuacji skup się tylko na art 1, który mówi:
      "Pieszy, przechodząc przez jezdnię lub torowisko, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność (...) Pieszy znajdujący się na tym przejściu ma pierwszeństwo przed pojazdem."
      Będąc na przejściu pieszy korzysta z pierwszeństwa (art. 13 w/w). Oznacza to również obowiązek zachowania szczególnej ostrożności przez kierowców. Przejawia się to również w zakazie wyprzedzania na przejściu dla pieszych oraz w zakazie omijania pojazdu, który zatrzymał się celem ustąpienia pierwszeństwa pieszemu - bo tylko tak można wytłumaczyć, że "nie widział" pieszego.
      +2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3959 (IP: *.*.30.231), 25.09.2013, 14:12
      Mamusia mnie wiele nauczyłą, duzo wiele niz myslisz - Pieszy przechodził legalnie przez przejście dla pieszych, kierowca mial świadomość tego i mimo to ruszył potrącając przez nieuwagę pieszego.Nie ma więcej o czym dyskutować.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3959 (IP: *.*.30.231), 25.09.2013, 14:16
      Na takie wypociny to są inne miejsca bo jak patrze na to to mnie krew zalewa.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3658 (IP: *.*.98.178), 25.09.2013, 13:42
    ludzie i po co te zbędne komentarze?? myślicie ,że dzięki im napisani pomożecie wrócić temu Panu życie?? ;/ nie wiadomo kogo wina to proszę nie hejtować ;/ gdybanie też nic nie pomoże..

    Co do ciężarówek to naprawdę za dużo ich jeżdzi jednocześnie ;/
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4004 (IP: *.*.78.84), 25.09.2013, 13:45
    gosc3959 przez ktora ty szybe chcesz ich wypatrywac ?? zalwaz ze kierownice ma kierowca po prawej wiec chyba mi nie powiesz ze ma przeisc na drugie siedzenie w trakcie jazdy i wychylac glowe przez okno hehe :)
    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3789 (IP: *.*.8.82), 25.09.2013, 13:53
      "zalwaz ze kierownice ma kierowca po prawej" - nie kompromituj się (chyba że ty tak masz w swoim CIĄGNIKU (czyt. traktorze) lub za długo na zmywaku w UK przebywałeś!
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3956 (IP: *.*.209.178), 25.09.2013, 18:15
      Chyba nie oglądałeś powyższego filmiku który pokazuje martwy punkt w ciężarówce, a pokaz był pewnie w Anglii, bo ciężarówka angielska to też ma kierownice z prawej.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3959 (IP: *.*.30.231), 25.09.2013, 14:21
    No to małe sprostowanie, rzeczywiscie nie dopatrzyłem tego z kierownicą po prawej, prosze wybaczyć i wycofuje tamte komentarze.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3789 (IP: *.*.8.82), 25.09.2013, 14:24
      ale to nie ty o tym pisałeś tylko nie jaki GOŚĆ 4004
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4004 (IP: *.*.78.84), 25.09.2013, 16:52
    gosc3789 jak bys mogl w koncu cos zajarzyc to gosc3959 przyznaje mi racje a nie tobie...
    wskocz na rower lepiej i zrob kilka rundek dookoła ronda i ochlon chopaku, p.s. tyklo uwarzaj na przejscia i na Tiry :)
    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4010 (IP: *.*.25.120), 25.09.2013, 18:18
      po co sie pocisz gość 4004 - poprzednicy mają 100% racji. Poczytaj kodeks drogowy i nie opuszczaj więcej lekcji polskiego i będzie dobrze.
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3685 (IP: *.*.87.82), 25.09.2013, 17:54
    za tzw.zachodzie,to nie do pomyślenia...pieszy już przy pasach jest traktowany jak tzw.,,święta krowa,, i ,,przepuszczany,, ale jak zauważyłem podczas wizyt w kraju, to nawet niektóre nauki jazdy tego nie uczą, to co się potem dziwić? kultura niektórych kierowców w Polsce jest ,,pod psem,,!!!
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3956 (IP: *.*.209.178), 25.09.2013, 18:39
      Oglądnij sobie powyższe filmiki (uwaga- jeden jest drastyczny) i pomyśl czy kierowca mógł tego przechodnia zobaczyć, czy też nie zobaczyć. Pewnie 50% na 50%. Trudno wyczuć. Niech ci co maja pełne dane to wyjaśnią i może kiedyś to ogłoszą.
      -1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3685 (IP: *.*.87.82), 25.09.2013, 19:04
      na tzw.zachodzie..
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4020 (IP: *.*.122.130), 26.09.2013, 15:54
      Człowieku ale tu jest polska nie "tzw. zachód". Jeśli Ci na tym zachodzie tak dobrze to po co tu siedzisz. Fora ze dwora cwaniaku.
      -2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3913 (IP: *.*.24.58), 25.09.2013, 22:40
    czytając wszystkie komenty, od dechy do dechy czuję smutek i żal, szkoda obu, kierowcy i ofiary! chwila nie uwagi (*) wniosek? uważajmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Życie jest zbyt krótkie !!!!!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4004 (IP: *.*.251.136), 26.09.2013, 02:50
    no fakt pocic to tu sie nie ma sensu. i tak do niektorych dekli mozna mowic jak grochem o sciane :) jak ktos jednemu czy drugiemu zrobi z dupy garaz to moze cos zrozumie :)
    a kodeks to mozesz dziecia na dobranoc czytac bo zycie to jedno a bajka to drugie... jak ktos szanuje swoje zycie i ma troche wyobrazni to jak juz to ktos wyzej napisal mysli za innych nie tylko o tym ze jest na prawie bez tego ani rusz byc dobrym kierowcą a juz napewno nie zawodowym. Zakładajac ze dziadek niewskoczyl na ta jezdnie w ostatniej chwili i był na prawie co mu z tego przyszło ??? kwiatki wącha teraz od dołu... Mogl mimo wszystko zachowac wiekszą ostroznosc widzac nadjezdzajacego tira. Bo człowiek nie robot jak widac bład popełnic jakis moze...
    A ile jest takich pajaców co przechodzi poza przejsciem dla pieszych i sie nawet niespojrzy czy cos jedzie. hehe jak to mowią kocie zycie chyba uwazaja ze maja :) jeszcze 6 im zostanie :P
    -2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3688 (IP: *.*.87.91), 28.09.2013, 09:50
      Co to jest czytam i nic nie rozumiem to jest komentarz
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4004 (IP: *.*.251.136), 26.09.2013, 02:53
    choc jak dziadek miał juz tyle lat to i moze niedowidzial i ciezko sie zbieral z tego przejscia. hmm
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4014 (IP: *.*.215.154), 26.09.2013, 07:06
    Jaka nazwa ronda, tak pechowe. Czas zmienić nazwę.
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4015 (IP: *.*.86.121), 26.09.2013, 07:30
    Albo wjazd na rondo albo zjazd z ronda
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3947 (IP: *.*.1.50), 26.09.2013, 09:37
    Czyli reasumując jeżeli samochody nawet stały w mega korku na rondzie i pieszy chciał przejść PO PASACH to mógł to zrobić czy nie ??
    to jest wtargnięcie skoro i tak samochody stoją w korku na ulicy i się nie ruszają???? Czy może święta krowa w samochodzie była zajęta dłubaniem w nosie rozmową przez komórkę patrzeniem się w dał a nie na to co mu się przed maską dzieje????
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3789 (IP: *.*.8.82), 26.09.2013, 10:00
      "jeżeli samochody nawet stały w mega korku na rondzie i pieszy chciał przejść PO PASACH to mógł to zrobić czy nie ??"
      mógł to zrobić

      to jest wtargnięcie skoro i tak samochody stoją w korku na ulicy i się nie ruszają?"
      nie jest to wtargnięcie w rozumieniu kodeksu drogowego

      "Czy może święta krowa w samochodzie była zajęta dłubaniem w nosie rozmową przez komórkę patrzeniem się w dał a nie na to co mu się przed maską dzieje?"
      tego nie wiadomo

      A "obrońców" zapraszam dziś na rondo /ja byłem przed chwilką jak odprowadzałem dzieci do szkoły/ ELDORADO to nic przy tym co "wanny" wyczyniają!
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3947 (IP: *.*.32.118), 27.09.2013, 08:59
      Spoko rozumiem ...... przeważnie w dzisiejszych czasach liczy się większy, silniejszy a tu tym razem wyszła tragedia....... :( i co kur..a powie ten gość teraz rodzinie??? przepraszam??? w du...e to jego
      słowo mam ja chcę by ten człowiek żył!!!!!! Wybaczę mu jak ten człowiek który zginął w tak straszny sposób będzie żył teraz migusiem natychmiast !!!! Co pewnie nie da się nie potrafi?? a co potrafi ?? bo na pewno nie potrafi jeździć samochodem skoro ludzi na przejściu dla pieszych zabija - morderca!!!!
      -2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_3686 (IP: *.*.28.30), 27.09.2013, 10:25
      Nie rozpędzaj się z wyrokowaniem, skoro nie wiemy jak naprawdę było, a nazywanie tego kierowcy w tym przypadku "mordercą" to daleko idąca niestosowność i nieznajomość słownika. Nie zrobił tego umyślnie, nie był też pod wpływem alkoholu, więc nie stawiaj go na równi z takim marginesem jak Damian C. czy Wioletta K. Jasną sprawą jest, że stała się tragedia, której zapewne dałoby się uniknąć i wiele osób cierpi z tego powodu, zapewne kierowca też- nie mniej niż rodzina. Emocje Cię trochę poniosły w tym komentarzu.
      +4
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4024 (IP: *.*.11.62), 26.09.2013, 18:36
    dokładnie powiedziałbym ze piesi chodzą jak chcą skoro kierowca go nie zauważył i współczuje kierowcy nie sądzę żeby taki kawał drogi ciągnął człowieka z świadomością rozjechania poprostu ci piesi co nigdy nie jeździli tirem tak twierdzą że ich jest za duzo a nie umieją się zachować na drodze i pomysleć za kierowce że też ma martwe punkty a taki co jeździł to pomysli acha nie bedę wchodził na droge bo mnie nie zauważy
    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4025 (IP: *.*.26.162), 26.09.2013, 19:00
    No ale co tu tak deskujecie o martwym punkcie dla kierowcy, pewnie ten który prowadził to auto by ł"WZOROWYM KIEROWCĄ", jechał taki odcinek drogi z zablokowanymi kołami, pewnie te go nie czół. Według mnie po prostu dobrze wiedział co zrobił i chciał uciec z miejsca zdarzenia. Takie jest moje zdanie na całą tą sytuację.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4026 (IP: *.*.91.5), 26.09.2013, 19:54
      skoro mu się coś zblokowalo na pewno nie zatrzymal by się na rondzie, zrobił to kawałek dalej - zakladając że cokolwiek mu się zblokowało :P
      -2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4025 (IP: *.*.26.162), 26.09.2013, 20:27
      No tak kawałek dalej, tuż przed skrzyżowaniem z ulicą Sarańską jak mu inne auto drogę zajechało. Co do tego czy mu się koło zablokowało zobacz fotografie, no ale to pewnie nie jego ślady.
      -1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4004 (IP: *.*.195.247), 27.09.2013, 12:07
    Powiem tak Wystarczyło by troche wyobrazni i przedewszystkim kultury i zrozumienia jak i z jednej tak i z drugiej strony... Kodeks drogowy do tego nie jest juz potrzebny... Taki nasz naród potrafi tylko zmieszac z błotem drugiego a sam siebie niewidzi...narzekacie na tych co tirem jezdza, a kto by wam ten przykladowy piach bez nich woził ? to zasówac taczkami jeden z drugim 30 km, wiekszy korek z tego bedzie niz tym tirem przepuszczam :) a po drodze trzeciego garba sie dorobicie :P załoze sie jeszcze ze najwiecej w tym temacie maja ci co nawet auta nie maja... albo zasiłki pobieraja w urzedzie pracy...

    A co do zaistniałego wypadku to jestem bardzo ciekaw czyja była wina. Ktos cos juz wie ???
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4029 (IP: *.*.65.151), 27.09.2013, 12:42
    Tak wiadomo, wina kierowcy... niestety...
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4004 (IP: *.*.195.247), 27.09.2013, 13:54
    z góry mozna było zalozyc ze w tym przypadku padnie wina na kirowce. A jakies szczegoły ktos zna konczace tą sprawe ??
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3910 (IP: *.*.233.25), 27.09.2013, 17:05
    co drugi komentarz to mądrzejszy, każdy z Was jest genisuzem kierownicy i każdy z Was z pewnością uniknąłby tej tragedii.. weźcie ludzie sie za robote a nie za pieprzenie farmazonów, bo czytac sie Was nie chce
    -3
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4010 (IP: *.*.25.120), 27.09.2013, 21:05
      za to nie ma jak komentować komentarze - po co je czytasz? Nie masz zdania to poczytaj i daruj sobie takie wtyki.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3018 (IP: *.*.96.85), 28.09.2013, 13:03
    Dziś był pogrzeb tego człowieka dużo ludzi było
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3658 (IP: *.*.66.238), 28.09.2013, 14:02
    to prawda dużo ludzi było... Dobrym człowiekiem był to się nie dziwie ,że tak dużo ludzi było
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika hakunamatata
    hakunamatata, 28.09.2013, 16:58

    wspaniali kierowcy tirow...spieszacy sie wszedzie i zawsze,wymuszajacy stale pierwszenstwo,bo we dlug was duzy moze wiecej....nie wspomniec o pekajacych oponach i zjazdach na czolowke z osobowkami,kto wygra Wy sk......ny bo przejmujecie sie tylko jednym,jak najpredzej dojechac do domciu na cieple nozki,jezdze to wiem i zycze wam sukinkoty zebyscie podczas jazdy swoimi jeb....... osobowkami z silnikami diesla bo tylko takie macie ,oczywiscie paliwo z tirow...abyscie sie wje..... pod takiego duzego chu....a jak wy....amen

    Wpis edytowany przez administrację portalu Sieradz.com.pl.

    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4131 (IP: *.*.24.58), 09.10.2013, 10:26
      Jesteś żałosna(y) w dupie byłeś i gówno wiesz :) A kierowcy osobówek nie doprowadzają do wypadków ze skutkiem śmiertelnym???????? Tylko kierowcy ciężarówek? Wez koło i je... się w czoło dupku......
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4039 (IP: *.*.87.77), 29.09.2013, 14:28
    Czytając powyższe komentarze dochodzę do obłędu. Wiem jak ta cała sytuacja wyglądała więc ludzie nie róbcie plotek i nie osądzajcie ofiary. Wyglądało to tak, że pieszy chciał przejść przez pasy, jeden tir go przepuścił, a drugi który go potrącił nie zatrzymał się w ogóle na pasach. Sprawa jest przejrzysta - wina kierowcy, bez mózgu z domu się nie ruszać!! Wasze polemizowanie na ten temat chyba dobiegło końca. A co do tego, że mu się koło zablokowało to moim zdaniem chciał uciec. We wcześniejszym komentarzu było iż może nie dowidział, otóż bardzo dobrze widział ś.p. Pan... A dużo ludzi było na pogrzebie bo to był naprawdę dobry człowiek, z każdym potrafił zamienić słowo i zawsze z uśmiechem na twarzy...
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4061 (IP: *.*.205.81), 01.10.2013, 17:18
    Ja nie wiem jak mógł pieszego nie zauważyć co se szedł po pasach
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4011 (IP: *.*.78.200), 09.10.2013, 22:34
      pieszy nie wszedł po pasach.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_4061 (IP: *.*.205.81), 01.10.2013, 17:44
    Nie rozumiem tych wypowiedzi że kierowca tira z prawej strony przodu tira ma słabą widoczność mój wniosek jest taki że na TIROWCA powinni się zapisywać faceci co mają minimum 195cm wzrostu i wszystko dobrze widzą a ci co nie dowidzą to se niech kamery z przodu tira montują. Często przechodzę przez przejście dla pieszych na rondzie i widzę że się tir zbliża a kierowcy w kabinie w ogóle nie widać a powinni jeździć jak ja osobówką na żółwika z nosem przy szybie bo łatwo mogą kogoś zabić.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_3018 (IP: *.*.96.85), 06.10.2013, 18:07
    "Rodzina zmarłego w wypadku na rondzie w Sieradzu w dniu 24.09.2013r. ok godz. 11 uprzejmie prosi wszystkich świadków zdarzenia o zgłaszanie się na policję w celu złożenia zeznań na tę okoliczność. Liczą się nawet najdrobniejsze fakty. Dziękujemy."
    - Jak ktoś coś widział, to warto pomóc.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_4148 (IP: *.*.106.90), 11.10.2013, 10:31
      Witam wszystkich osobiscie uwazam ze do wypadku ktorego doszlo na rondzie sieradzkim wina za ten czyn jest po stronie kierowcy sam jestem kierowca tir w hiszpani wielokrotnie mialem podobne sytuacje tylko jestem ostrozny kierowca ma przed kabina tez lustro to jest punkt martwy bez tego lustra mozna wlasnie kogos bez wiedzy rozjechac po rawej stronie dzrzwi tez jest lustro osobiscie nie wiem jak do tego mogło dojść uwazam ze wine ponosi szofer kondolencjie dla rodziny.
      -2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
~ Użytkownik niezarejestrowany [zarejestruj się w 30 sekund]
Wszystkie komentarze umieszczone pod informacjami prasowymi w portalu Sieradz.com.pl nie są moderowane w czasie rzeczywistym, nie są więc weryfikowane przed ich automatyczną publikacją. Wpisy łamiące prawo należy zgłaszać bezpośrednio do Wydawcy portalu.
Dodając komentarz na niniejszej stronie internetowej, autor tego komentarza oświadcza, że rozumie i świadomie akceptuje bezwarunkowe prawo Wydawcy portalu Sieradz.com.pl do usunięcia lub modyfikacji wpisanego komentarza oraz brak gwarancji zapewnienia ciągłości publikacji wpisanego komentarza, jako korespondencji niezamówionej przez Wydawcę portalu Sieradz.com.pl. Autor tego komentarza oświadcza również, że rozumie i akceptuje Regulamin portalu Sieradz.com.pl.
dodaj komentarz
W nauce istnieje tylko fizyka, reszta to zbieranie znaczków.
© 2011-2024 Sieradz.com.pl
zamknij
okanuluj