Sieradz

szukaj w serwisie
zaloguj Przypomnij dane

Fotogalerie / Sieradz

Wyświetlaj zdjęcia w mniejszej rozdzielczości
Wyświetlaj zdjęcia w większej rozdzielczości
Ustaw mniejszą czcionkę
Ustaw standardową czcionkę
Ustaw większą czcionkę

Spotkanie KOD-u w Sieradzu

Redakcja, 18.03.2016, 07:57

Fotogaleria zawiera 10 zdjęć
10
Czytelnicy zamieścili 51 komentarzy
51
W jednej z restauracji w Sieradzu odbyło się w czwartek spotkanie sympatyków z powiatu sieradzkiego Komitetu Obrony Demokracji z jego przedstawicielami z Łodzi. [czytaj dalej]

Najnowsze ogłoszenia

Komentarze (51)

  • ~gość_11013 (IP: *.*.194.248), 18.03.2016, 08:21
    Imprezę sponsoruje George Soros :)
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_11015 (IP: *.*.176.171), 18.03.2016, 08:28
      Byłem tam ale od tego pana nie dostałem ani oiro,dolarów czy prezentów
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_11017 (IP: *.*.95.244), 18.03.2016, 08:51
      Za to widzieli je Wasi "koledzy" siedzący w tej piramidzie na samej górze. A Wy im służycie wiernie ja te pieski.
      +2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
      KOD Sieradz, 18.03.2016, 08:54
      KOD jest sponsorowany z kieszeni każdego KODera.
      gość_11013 kto sponsoruje Twój komentarz? ;)
      -3
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_11019 (IP: *.*.212.90), 18.03.2016, 09:25
      pokaż listę płac lub szykuj się na duże odszkodowanie za zniesławienie
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11014 (IP: *.*.127.204), 18.03.2016, 08:27
    Mogło się udać a tu znowu Góraj. Wszystko czego się dotkną z braciszkiem upada szybciej niż się buduje. Apel do organizatorów: KOD jest ruchem społecznym więc nie brudźcie go politykami upapranymi po łokcie partią i polityką.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
      KOD Sieradz, 18.03.2016, 08:59
      Do KODu zapraszamy wszystkich, którzy są przeciwko niszczeniu demokracji przez rząd. Nie ważne czy ktoś jest z PSL, PiS czy PO. Każdy może przyjść i wspomóc nasz protest.

      Mamy też zasadę, że członkowie partii, nie mogą zajmować funkcji w KODzie. KOD nigdy nie będzie partią.
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_11038 (IP: *.*.252.253), 18.03.2016, 17:36
      Jaki ruch społeczny. To ludzie od koryta odciągani i kwiczący. Jeśli oczytacie trochę o Waszym "ruchu społecznym", pokopiecie głębiej, to zobaczycie czym tak naprawdę on jest i kto jest założycielem i pomysłodawcą. Mydlą ludziom oczy tylko. W końcu od prawie trzydziestu lat pierwszy raz mamy niekomunistyczne rządy, ale jak widać ludzie boją się zmian na lepsze. A jeżeli uważacie narodowców i patriotów za faszystów i antysemitów, to powinniście przeczytać definicje. Bardzo polecam do obejrzenia filmik Maxa Kolonko na youtubie dotyczący kodu ( celowo mała litera).
      +4
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
      KOD Sieradz, 18.03.2016, 20:55
      do gość_11038
      Ja przy żadnym korycie nie byłem. Widzę za to jak ten rząd rzucił się na wszelkie możliwe stołki. Podobno robią dekomunizację, a w policji wyrzucają ludzi, którzy zaczęli pracę po 89'
      W służbie cywilnej znieśli wymóg bezpartyjności. W stadninie w Janowie i Michałowie wyrzucili specjalistów i zastąpili ich przyjacielami królika.

      My też jesteśmy patriotami. Chcemy, żeby w Polsce było lepiej, ale zmian nie można robić łamiąc prawo. Trzeba przestrzegać Konstytucji. Trzeba respektować wyroki sądów.

      Max Kolonko to fantasta, który próbuje dopasować fakty do swojej bujnej wyobraźni. Chcesz mieć zdanie o KODzie to przyjdź na spotkanie i poznaj ludzi. Powtarzanie kłamstw na nasz temat tylko pogarsza sprawę.
      -1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_11111 (IP: *.*.29.183), 29.03.2016, 14:56
      "W służbie cywilnej znieśli wymóg bezpartyjności. W stadninie w Janowie i Michałowie wyrzucili specjalistów i zastąpili ich przyjacielami królika."
      Przyjacielami królika.
      PRZYJACIELAMI.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11016 (IP: *.*.2.215), 18.03.2016, 08:45
    Gościu 11014 KOD jest ruchem społecznym do czasu wyborów następstwem tego ruchu będzie przekształcenie się w partię polityczną a ci jak ich nazywają sympatycy będą ochoczo kandydować do Polskiego Parlamentu.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
      KOD Sieradz, 18.03.2016, 09:07
      KOD nigdy nie będzie partią.
      http://wpolityce.pl/polityka/281727-kijowski-organizuje-kongres-kod-ale-zapewnia-ze-partii-nie-bedzie-kiedy-kod-stanie-sie-partia-to-wspolnota-pomiedzy-nami-zniknie
      -1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11018 (IP: *.*.234.225), 18.03.2016, 08:59
    No i mnie rozwaliło kogo tam zobaczyłam, pozdrowienia dla BLONDI laluni :) To już nic dobrego nie będzie
    -3
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
    KOD Sieradz, 18.03.2016, 09:03

    Jeśli chcesz więcej dowiedzieć się o KODzie to zapraszamy do grupy na facebooku

    Wpis edytowany przez administrację portalu Sieradz.com.pl.

    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11020 (IP: *.*.70.111), 18.03.2016, 09:42
    Ktoś tu próbuje zaistnieć siejąc propagandę. Gdzie obroncy demokracji byli za rządow po-psl? Ano przy korycie byli, to co mieli bronić poza owym korytem właśnie.. O czymś to świadczy i nie trzeba być nawet inteligentnym, żeby na to wpaść.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
      KOD Sieradz, 18.03.2016, 10:07
      W ten sam sposób można krytykować każde stowarzyszenie. Gdzie byli zanim powstali?
      Ja byłem na studiach, w pracy, w domu. Miałem inne sprawy na głowie.
      Podobnie inni, którzy przyszli na spotkanie.
      Są z nami osoby, które pamiętają stan wojenny i boją się, żeby to nie wróciło.
      A ty gdzie byłeś za rządów PO-PSL?
      -1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_11039 (IP: *.*.70.111), 18.03.2016, 17:50
      Chłopcze nie kompromituj się. Tak stan wojenny wróci he he he, a to dobre :) Ja gdzie byłem? Uszanowałem to, że większość wybrała kogo wybrała i komu dała władzę i z cierpliwością czekałem na kolejne wybory, gdzie już było wiadomo, że ta załosna koalicja, która zresztą teraz tworzy zalosny " kod " i manipuluje faktami, zostanie odsunięta od władzy. To jak wg Ciebie zagrozona jest w tej chwili demokracja? Bo to, że cała rzesza manipulantów, kłamców i złodziei została pozbawiona stołków to nie zamach na demokrację...
      +2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
      KOD Sieradz, 18.03.2016, 21:36
      Dla ciebie nie jestem chłopcem.
      Szanujemy wynik wyborów. Możemy protestować i korzystamy z tego prawa.
      Demokracji zagraża:
      1. Zrobienie z TVP i radia tuby propagandowej rządu.
      2. Łamanie Konstytucji przez niepublikowanie wyroków Trybunału Konstytucyjnego.
      3. Paraliż Trybunału Konstytucyjnego, przez co rząd nie musi przestrzegać Konstytucji.
      4. Wykorzystywanie służb do kompromitowania przeciwników politycznych.
      5. Dzielenie Polaków na lepszych i gorszych
      6. Uniewinnianie przez Prezydenta swoich kolegów z partii
      7. Masowa inwigilacja
      -1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_11047 (IP: *.*.202.15), 18.03.2016, 22:32
      Ha ha ha ha, a to dobre! Dla przypomnienia:

      1. Jeszcze niedawno TVP była tubą propagandową PO-PSL. Liberalne media nawet się nie pochyliły nad "tragedią" dziennikazry, których zwalniano 8 lat temu po dojściu PO do władzy.
      2. Rządy PO-PSL nie wykonały kilkudziesięciu wyroków TK.
      3. No cóż, dla poprzedniego rządu trybunał był wielce usłużny. Sędziowie wybrani przez koalicję klepnęli podniesienie wieku emerytalnego oraz transfer odkładanych pieniędzy w OFE.
      4. W tym to był dobry rząd PO-PSL. Wystarczy poczytać o wychodzącej obecnie na jaw inwigilacji prawicowych dziennikazry, krytycznych wobec poprzedniego rządu.
      5. Taki podział trwa 10 lat, skonstruowały go partie PO-PiS i z tego dobrze sobie żyją.
      6. Śmieszne. Zobacz kogo ułaskawiał Wałęsa (broniony przez KOD) albo Kwaśniewski.
      7. Patrz punkt 4. Tak w ogóle nikt nie założył tyle podsłuchów, co poprzedni rząd.

      Punkt patrzenia jest zawsze z punktu siedzenia. Dla mnie KOD to dotychczasowi koryciarze, którzy odstawieni od państwowego jadła poczuli głód, żal i sentyment za starymi czasami.
      +4
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
      KOD Sieradz, 19.03.2016, 11:07
      Masz złe informacje na temat KODu. Spróbuję sprostować.

      Nie jestem świnią. Nie jem w korycie i nie kwiczę. Prowadzenie rozmowy przez sugerowanie, że osoba o innych poglądach jest świnią jest złym sposobem na dyskusję.

      Jestem Polakiem, Sieradzaninem, Patriotą i KODerem.

      Nie bronię poprzednich rządów. Jeśli chcesz pokazać, że przez ostatnie 25 lat było więcej afer niż przez ostatnie 4 miesiące tego rządu, to zgadzam się z tobą.

      Mam wrażenie, że powtarzasz propagandowe slogany z mediów kontrolowanych przez rząd. Spróbuj czasem znaleźć wiadomości w innych mediach. Jest jeszcze Polsat, TVN, onet, wp, wykop

      Dowiedziałbyś się na przykład, że jeszcze w historii mediów publicznych, nie było tylu zwolnień. Nie ma porównania. http://www.wykop.pl/wpis/16725411/slowem-wstepu-do-dzisiejszego-felietonu-rozpoczyna/
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_10945 (IP: *.*.103.116), 18.03.2016, 10:00
    Tylko tylu HAHAHAAH
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
      KOD Sieradz, 18.03.2016, 10:09
      4 miesiące temu KOD nie istniał. Teraz na marszach jest nas 80 tysięcy. Tworzymy struktury w całej Polsce.

      Nie od razu Kraków zbudowano :)
      -2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11021 (IP: *.*.55.218), 18.03.2016, 10:15
    Super! :)
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11022 (IP: *.*.1.113), 18.03.2016, 10:17
    Popieram KOD całym sercem, żaden Kaczyński mi tego nie obrzydzi mimo uśilnych prób. KOD to my obywatele
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11023 (IP: *.*.85.132), 18.03.2016, 10:21
    Jeżdzę na każdą manifestację mimo ,że mieszkam pod Sieradzem zawsze bedę wspierał ruchy wolnościowe ...! Dzięki , ze jesteście !!!
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11024 (IP: *.*.62.200), 18.03.2016, 11:26
    Trzymam kciuki za KOD. Nie dajmy się władzy która łamie prawo i rozwala nam państwo. Już nawet amerykanie PiSowi jasno mówi, że wyrok TK powinien byc opublikowany. Jak wszyscy się od nas odwrócą to kto zapewni nam bezpieczeństwo i ochroni przed łapami Putina?
    -2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_10916 (IP: *.*.140.150), 18.03.2016, 11:35
    W Sieradzu demokracja nie jest zagrożona a władzę wybieramy w demokratycznych wyborach. To raczej "kod" próbuje naruszać zasady demokracji ale to się nie uda.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_11025 (IP: *.*.113.99), 18.03.2016, 11:43
      No tak demokracja obecnego prezydenta i jego świty i popleczników
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
      KOD Sieradz, 18.03.2016, 11:54
      Rząd nie respektuje wyroków sądów. Z telewizji i radia leci propaganda rządowa. Konstytucja nie jest przestrzegana.

      Demokratyczne wybory były 4 miesiące temu. Teraz rząd zapowiada zmianę ordynacji wyborczej. Wiesz dla kogo będą korzystne te zmiany?

      Jeśli uważasz, że to nie są zagrożenia dla demokracji to masz do tego prawo. My mamy prawo organizować się i protestować.

      Jesteśmy za przestrzeganiem prawa i zasad demokracji. Tylko tyle i aż tyle.

      W jaki sposób naruszamy zasady demokracji? Tak bardzo boli rząd mówienie prawdy, że określają nas wojną hybrydową, albo, że pracujemy za żydowskie pieniądze? Bądźmy poważni, bo nasz rząd kompromituje się coraz bardziej.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_10805 (IP: *.*.101.211), 18.03.2016, 11:48
    A Ja tam gwiżdżę na kod na kaczora nic mnie to wszystko nie interesuje. Żyję swoim życiem a nie czyimiś przepychankami.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
      KOD Sieradz, 18.03.2016, 12:17
      KOD powstał po to, żeby bronić wolności obywatelskich.

      Skrajne rządy nie pozwolą Ci być sobą, bo każdy kto jest inny od nich nazywany jest zdrajcą i gorszym sortem.
      Prezydent mówi do swoich wyborców, że są pierwszą kategorią Polaków. KOD nie zgadza się na dzielenie Polski na lepszych i gorszych.

      Sortować można śmieci, nie Polaków.
      -2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_11047 (IP: *.*.202.15), 18.03.2016, 22:37
      Gorszy sort? Przeczytajcie całą wypowiedź Kaczyńskiego, a nie wyrwany z kontekstu fragment, następnie zmanipulowany przez media:

      To powrót do metod z lat 2005 - 2007, ale także z czasów rządu Jana Olszewskiego, czyli też naszych, bo to był też rząd Porozumienia Centrum. To się powtarza. Ten nawyk donoszenia na Polskę za granicę. W Polsce jest taka fatalna tradycja zdrady narodowej. I to jest właśnie nawiązywanie do tego. To jest w genach niektórych ludzi, tego najgorszego sortu Polaków. Ten najgorszy sort właśnie w tej chwili jest niesłychanie aktywny bo czuje się zagrożony.

      Wojna, później komunizm, później transformacja przeprowadzona tak, jak ją przeprowadzono właśnie ten typ ludzi promowała, dawała mu wielkie szanse. On dziś boi się, że te czasy się zmienią, że przyjdzie czas, że tak jak to być powinno - inny typ ludzi, mających motywacje wyższe, patriotyczne będzie wysunięty na czoło i to będzie dotyczyło wszystkich dziedzin życia społecznego, także ze strony gospodarczej. Tu jest ten wielki strach o to, jaki rodzaj Polaków będzie miał te największe szanse. Czy ci, dla których wszelkie sprawy związane z czymś szerszym, niż własny interes, narodem, godnością narodową, są ważne. Czy ci, dla których to nie ma żadnego znaczenia, a cała filozofia sprowadza się do takiego powiedzenia nie ma takich grabi, które by od siebie grabiły

      BRAWO KACZYŃSKI!
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
      KOD Sieradz, 19.03.2016, 11:20
      Znam tą rozmowę z TV Republika.

      Uważam, że nie wolno dzielić Polaków na lepszych i gorszych. To, że ktoś inaczej widzi dobro Polski, nie znaczy, że jest zdrajcą. Jak ktoś ma lewicowe poglądy to nie jest gorszy!
      Niektórzy Polacy mają w sobie gen zdrady?
      Bzdury.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11027 (IP: *.*.172.98), 18.03.2016, 11:58

    W lokalu się czapeczkę zdejmuje p. [...]!!!

    Wpis edytowany przez administrację portalu Sieradz.com.pl.

    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11022 (IP: *.*.1.113), 18.03.2016, 14:03
    Byłem i jestem zadowolony, poznałem KODerów z Łodzi i Sieradza- fajna podniosła atmosfera ... wszystko co mówią o kodzie to brednie!!!
    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11028 (IP: *.*.38.47), 18.03.2016, 14:21
    Popieram KOD, jestem z Wami !!!
    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11013 (IP: *.*.194.248), 18.03.2016, 15:24
    Jak można bronić demokracji i kwestionować wynik w pełni demokratycznych wyborów. Jak PO-PSL okradała Polaków z pieniedzy z OFE itd to była demokracja, wtedy trybunał wszystko przyklepywał i był demokratyczny. Co za hipokryzja.
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
      KOD Sieradz, 18.03.2016, 21:03
      Nie podważamy wyniku wyborów. Nie jesteśmy przeciwko PiS.

      Za PO-PSL też było źle. Nie znam KODera, który pochwalał zmiany w OFE.
      -1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11031 (IP: *.*.174.10), 18.03.2016, 15:48

    KOD nie podważa leganie wybrabych władz a jedynie chcę wystepować w imieniu zwykłego człowieka również w takich sprawch jak OFE . [...]

    Wpis edytowany przez administrację portalu Sieradz.com.pl.

    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11034 (IP: *.*.120.114), 18.03.2016, 16:27
    Targowica!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
      KOD Sieradz, 18.03.2016, 21:10
      Konfederacja targowicka obaliła Konstytucję 3 maja.
      KOD broni Konstytucji przed rządem, który nie przestrzega jej zapisów.

      Polecam: https://pl.wikipedia.org/wiki/Konfederacja_targowicka
      -1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11040 (IP: *.*.70.35), 18.03.2016, 18:42
    PiS próbuję rządzić autorytarnie. Manipuluje społeczeństwem rozdaje po 500 na dziecko a nie ma tych pieniedzy tylko bierze kredyt na to a to bedą oddawać nasze dzieći tylko już po conajmniej 750 plus cała rzesz urzędasów na tym pracuje...! chore pomysły posła Jarka. Szydło łamie prawo nie publikująć wyroku TK. Duda rozbija się po stokach na nartach dobra zmiana to nie jest. KOD łączy nie dzieli !
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_11041 (IP: *.*.202.15), 18.03.2016, 18:50
      Co, nie masz dzieci, czy są już pełnoletnie? ;-)
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11043 (IP: *.*.64.235), 18.03.2016, 21:03
    KOD- krajowy oddział dżihadu
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_11045 (IP: *.*.185.53), 18.03.2016, 21:26
      wałłah ahbar rabarbar http://preczpis.pl/media/cala-prawda-na-temat-peknietej-opony
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11040 (IP: *.*.7.74), 18.03.2016, 21:33
    Nie dla Kaczyzmy ! KOD wspiera opozycję brawo im za to. Głosowałem na PIS ale zrobiłem błąd., wielki błąd.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11046 (IP: *.*.139.242), 18.03.2016, 22:16
    Barany;) żal
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11048 (IP: *.*.139.242), 18.03.2016, 22:34
    -gdzie był KOD kiedy protestowaliśmy przeciwko ACTA?
    - gdzie był KOD kiedy PO razem z Trybunałem Konstytucyjnym okradła Polaków zabierając pieniądze z OFE?
    - gdzie był KOD kiedy ABW na polecenie PO wpadała do domów internautów krytykujących prezydenta Komorowskiego?
    - gdzie był KOD kiedy PO wsadzała do więzień kibiców krytykujących premiera Tuska?
    No gdzie byliście szKODniki?
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika KOD Sieradz
      KOD Sieradz, 19.03.2016, 11:31
      - Przeciwko ACTA protestowałem.
      - Zabranie pieniędzy z OFE było błędem. Nie było kradzieżą, bo te pieniądze poszły do budżetu, z którego są drogi, szkoły i szpitale. Dzięki temu, że te pieniądze zmniejszyły zadłużenie, nowy rząd może dalej nas zapożyczać, np. na 500+ (i nie krytykuję tego, KOD broni ustroju, nie występuje przeciwko zmianom w pomocy socjalnej)
      - Antykomor zrobił grę, gdzie strzelało się do Komorowskiego. Prezydent Komorowski wstawił się w sądzie w obronie Antykomora.

      Nie bronimy poprzednich rządów.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_11041 (IP: *.*.94.222), 19.03.2016, 12:42
      "Zabranie pieniędzy z OFE było błędem. Nie było kradzieżą, bo te pieniądze poszły do budżetu, z którego są drogi, szkoły i szpitale."

      buhahahahahaha xD
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_11050 (IP: *.*.129.166), 19.03.2016, 02:24
    KOD jest teraz ...możę walczyć o kazde łamanie Prawa nie dajcie napuszczać się Kaczorowi ...lepiej razem dajmy mu radę ...pozdrawiam Marcel Błaszki
    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
~ Użytkownik niezarejestrowany [zarejestruj się w 30 sekund]
Wszystkie komentarze umieszczone pod informacjami prasowymi w portalu Sieradz.com.pl nie są moderowane w czasie rzeczywistym, nie są więc weryfikowane przed ich automatyczną publikacją. Wpisy łamiące prawo należy zgłaszać bezpośrednio do Wydawcy portalu.
Dodając komentarz na niniejszej stronie internetowej, autor tego komentarza oświadcza, że rozumie i świadomie akceptuje bezwarunkowe prawo Wydawcy portalu Sieradz.com.pl do usunięcia lub modyfikacji wpisanego komentarza oraz brak gwarancji zapewnienia ciągłości publikacji wpisanego komentarza, jako korespondencji niezamówionej przez Wydawcę portalu Sieradz.com.pl. Autor tego komentarza oświadcza również, że rozumie i akceptuje Regulamin portalu Sieradz.com.pl.
dodaj komentarz
W nauce istnieje tylko fizyka, reszta to zbieranie znaczków.
© 2011-2024 Sieradz.com.pl
zamknij
okanuluj