Dwie gminy powiatu sieradzkiego - Złoczew i Warta - organizują konkursy na materiały promocyjne. Gmina Złoczew chce mieć hasło promocyjne, Warta - logo marki turystycznej.
Oferta gminy Warta to propozycja dla osób uzdolnionych plastycznie i obdarzonych malarską wyobraźnią. Chodzi o zaprojektowania logotypu promującego markę regionalną "Jeziorsko - zacumuj na dłużej - woda, kultura, natura". Logo ma być elementem budowy tejże marki.
Propozycje można nadsyłać do 23 stycznia br., do godz. 10. Szczegóły na temat konkursu znajdują się na stronie UGiM Warta. Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda pieniężna, której wysokość owiana jest tajemnicą. - Na razie nie możemy zdradzić, ile wynosi nagroda za zaprojektowania logotypu. Chcemy, by była to niespodzianka - komentuje Jan Serafiński, burmistrz Warty.
Z kolei gmina Złoczew ogłosiła konkurs na hasło promujące gminę. - To będzie nasza skromna forma promocji. Skromna, bo gmina Złoczew promuje się głównie poprzez działanie - mówi Jadwiga Sobańska, burmistrz Gminy i Miasta Złoczew. Slogan ma być krótki, chwytliwy i łatwy do zapamiętania. Będzie on wykorzystywany w materiałach promujących gminę.
Więcej informacji o organizowanym konkursie na stronie internetowej UM Złoczew. Propozycje można nadsyłać do 17 stycznia, do godz. 16. Autor zwycięskiego hasła dostanie w nagrodę 600 zł.