Sieradz

szukaj w serwisie
zaloguj Przypomnij dane

Wiadomości / Spoza powiatu

Ustaw mniejszą czcionkę
Ustaw standardową czcionkę
Ustaw większą czcionkę
Kliknij, aby zobaczyć powiększenie

Jak zaoszczędzić na marketingu w dobie pandemii?

Redakcja, 24.08.2020, 23:48

Osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą oraz małe i średnie firmy są w ostatnim czasie najbardziej dotknięte skutkami pandemii. W ramach optymalizacji kosztów, wiele biur zrezygnowało z wynajmu przestrzeni biurowej i przeszło na pracę zdalną. Jak jednak zorganizować home office, by nie stracić rozpoznawalnego adresu w centrum i jednocześnie wyróżniać się na tle innych firm?

← REKLAMA

Trudności, jakie stworzyła pandemia

Czy to rejestracja nowej działalności, czy zrezygnowanie z adresu w centrum na rzecz home office - każda zmiana wymaga aktualnego wpisu adresu siedziby, na którą dostarczana będzie, między innymi, urzędowa poczta. Adres taki jest nie tylko niezbędny dla organów państwowych, ale pozwala się zareklamować. Jednocześnie tniesz koszty, a zaoszczędzone pieniądze możesz wydać na rozwój podstawowej działalności firmy!

Najprostszym rozwiązaniem jest podanie adresu zamieszkania. Co jednak zrobić, by zachować swoją prywatność i nie udostępniać domowego adresu w Internecie? Najlepiej zdecydować się na usługi, jakie proponuje wirtualne biuro (https://wirtualne-biuro-warszawa.eu/). Dzięki temu nie musisz przejmować się utratą swojej pozycji na drabinie rozpoznawalności!

Jak działa wirtualne biuro?

Wirtualne biuro (https://biuro-wirtualne-warszawa.eu/) to firma udostępniająca Ci adres, który możesz wpisać w odpowiednich dokumentach. Zazwyczaj wiąże się to z usługami dodatkowymi, takimi jak odbieranie i skanowanie korespondencji. Zostaje ona później dostarczona na Twoją pocztę mailową. Tworzy to jednak pewne obawy o anonimowość i bezpieczeństwo istotnychdanych firmowych. Pamiętaj, by podczas podpisywania umowy zwrócić uwagę na odpowiednie ustępy o poufności - rzetelna firma powinna sama zawrzeć stosowne akapity podczas sporządzania dokumentacji.

Optymalizacja kosztów

Korzystając z usług biura wirtualnego zyskujesz nie tylko bieżącą obsługę poczty i adres, ale też znacząco ograniczasz wydatki marketingowe. Widząc Twój adres potencjalny klient lub kontrahent od razu kojarzy go z prestiżem i profesjonalizmem. Jeśli zatem chcesz zwiększyć swoje szanse na wyróżnienie się z tłumu, z pewnością adres w centrum może wpłynąć na pozytywne rozpatrzenie Twojej prośby. Nie czekaj i sprawdź, ile korzyści wiąże się z wybraniem biura wirtualnego - pracuj z dowolnego miejsca na świecie i pozwól, by asystent zajął się Twoją pocztą za Ciebie!

WP, źródło: Materiał Partnera
Fot. Materiał Partnera

Najnowsze ogłoszenia

W nauce istnieje tylko fizyka, reszta to zbieranie znaczków.
© 2011-2024 Sieradz.com.pl
zamknij
okanuluj