Sieradz

szukaj w serwisie
zaloguj Przypomnij dane

Wiadomości / Spoza powiatu

Ustaw mniejszą czcionkę
Ustaw standardową czcionkę
Ustaw większą czcionkę
Kliknij, aby zobaczyć powiększenie

Cztery powody, dla których warto drukować ulotki

Redakcja, 18.06.2018, 00:40

Czy w dobie Internetu i reklamy elektronicznej wciąż warto inwestować w druk tradycyjnych ulotek? Zdecydowanie tak! Przedstawiamy cztery główne powody, dla których ulotka to wciąż dobry pomysł na tanią i skuteczną reklamę.

← REKLAMA

Produkcja ulotek to sposób przekazywania informacji znany niemal od czasów upowszechnienia się druku. Niegdyś częściej były nośnikiem treści propagandowych, dziś służą głównie do reklamy produktów i usług oferowanych przez firmy działające we wszystkich branżach. Choć specjaliści od marketingu dyskutują na temat ich skuteczności, nie można odmówić im pewnych zalet.

Niski koszt druku
To stosunkowo tania forma reklamy, a jednocześnie dająca spore możliwości. Jej koszt waha się w zależności od kilku czynników jak gramatura papieru, format druku czy nakład. Oczywiście, im zamówienie większe, tym jego realizacja jest tańsza. Różnica w cenie w zależności od wielkości zamówienia może wynosić nawet kilkadziesiąt groszy przeliczając na jedną ulotkę. Najmniej zapłacimy za druk na papierze o gramaturze niewiele wyższej niż zwykły arkusz papieru, ale nawet wybierając wersję droższą (grubszy papier, składany format czy foliowanie) wciąż w porównaniu z innymi drukami cena ulotki pozostaje atrakcyjna. Bardzo dobrym pomysłem pomagającym też obniżyć koszt druku, jest współpraca z drukarnią internetową, która zazwyczaj oferuje, zachowując wysoką jakość druku, znacznie niższe ceny niż stacjonarna.

Duże grono odbiorców
Ulotka dociera też do szerokiego grona odbiorców. By jednak reklama okazała się skuteczna i trafiła do potencjalnych klientów, należy opracować strategię jej rozpowszechniania. Nie chodzi bowiem o to, by rozdać jak najwięcej ulotek w jak najkrótszym czasie, ale by oferta naszej firmy trafiła do swoich odbiorców. By tak się stało należy odpowiedzieć sobie na kilka istotnych pytań, jak kim są klienci naszej firmy, w jakim są wieku, gdzie można ich spotkać. Wówczas otrzymamy odpowiedź na pytanie gdzie najlepiej ulotki rozłożyć czy rozdawać.

Wysoka użyteczność
Żadna inna forma reklamy nie będzie też tak użyteczna jak ulotka. To na bowiem, jeśli jest dobrze zaprojektowana, zawiera dane firmy, kontakt, a czasem mapkę ułatwiającą dojazd do siedziby firmy, sklepu czy na wydarzenie kulturalne. Znajdują się też na niej najważniejsze informacje dotyczące działalności firmy, konkretnej oferty, akcji rabatowej, menu restauracji czy daty i miejsca organizowanego eventu. A dodatkowo to właśnie ulotka jest tą formą reklamy, która ze względu na wielkość powędruje do kieszeni lub do damskiej torebki.

Dobre dopasowanie
Należy pamiętać, że ulotka to nie tylko pojedyncza karta papieru, ale również ulotki składane, ulotki z perforacją czy te bardziej eleganckie, na grubszym papierze, mogące pełnić funkcję nawet zaproszeń czy pocztówek. Dzięki temu drukowanie dla firmy ulotek może mieć różne zastosowanie. Jednocześnie wciąż będą to bardzo dobre jakościowo materiały reklamowe, które można zamówić w stosunkowo niskich cenach.

WP, źródło: Materiał Partnera
Fot. WP

Najnowsze ogłoszenia

W nauce istnieje tylko fizyka, reszta to zbieranie znaczków.
© 2011-2024 Sieradz.com.pl
zamknij
okanuluj