Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi zorganizowało konkurs "Mocni w Biznesie 2013" dla firm i samorządów z województwa łódzkiego, które otrzymały unijne dotacje i wykorzystywały je, tworząc innowacyjny oraz konkurencyjny, a tym samym atrakcyjny wizerunek regionu.
Rywalizacja odbywała się w pięciu kategoriach: projekt innowacyjny, projekt markowy, projekt turystyczny, projekt inwestycyjny dla mikro- i małych przedsiębiorstw oraz lider dotacji. Nominowani byli ci, którzy uzyskawszy dotację, potraktowali ją jako szansę i zrealizowali najciekawsze przedsięwzięcia.
Sieradz w konkursie był nominowany za "Open Hair - Innowacyjna Marka Sieradza" w kategorii projekt markowy, gdzie uwzględniona została promocja marek i produktów regionalnych. Kapituła konkursowa punktowała pomysły, które wykorzystują dziedzictwo kulturowe czy historyczne, zasoby naturalne oraz zakładają organizację imprez o cyklicznym charakterze. W tej kategorii nominowany był również Uniejów, który wygrał, kompleksowo promując markę "Termy Uniejów". Według kapituły źródła termalne oraz wody lecznicze, wykorzystywane zarówno do celów zdrowotnych i rekreacyjnych, jak i w technologii grzewczej - okazały się motorem napędowym dla rozwoju całej gminy. Projekt objął także organizację wielu imprez plenerowych.
Organizatorzy konkursu, odnosząc się do marki Open Hair, podkreślali, że została pomyślana tak, by być wsparciem dla rozwoju Sieradza oraz budowania stabilnego, rozpoznawalnego wizerunku, który będzie dla mieszkańców powodem do dumy i źródłem korzyści, a dla turystów i inwestorów zachętą do odwiedzenia miasta. Projekt stworzył nowy wizerunek Sieradza i potwierdził jego gotowość do funkcjonowania jako atrakcyjne i liczące się w kraju miasto.
W konkursie przewidziano także szóstą specjalną kategorię - Nagrodę Internautów, w której wpływ na wynik mieli sami internauci. Łącznie w plebiscycie oddano 1127 głosów, a zwycięzcą została gmina Uniejów, która uzyskała 370 głosów.