Sieradz

szukaj w serwisie
zaloguj Przypomnij dane

Wiadomości / Sieradz

Ustaw mniejszą czcionkę
Ustaw standardową czcionkę
Ustaw większą czcionkę
Kliknij, aby zobaczyć powiększenie

Supermarket uwiarygodni miasto

Redakcja, 29.06.2012, 19:23

Artykuł zawiera pliki dźwiękowe
Do artykułu dołączona jest fotogaleria
Czytelnicy zamieścili 27 komentarzy
27

Dziś prezydent Sieradza Jacek Walczak zapowiedział, że w centrum miasta najprawdopodobniej powstanie nowy market budowlany.

← REKLAMA

Inwestycja, której budowa mogłaby rozpocząć się w 2013 roku, zlokalizowana byłaby w centrum Sieradza tuż przy ulicy Sienkiewicza na terenie dawnego Polmosu. W planach jest wybudowanie hali o powierzchni 7500 metrów kwadratowych, której większą część zajmie supermarket budowlany Castorama. Dodatkowo dla osób pałających sentymentem do dawnych zakładów spirytusowych zapowiadane jest stworzenie muzeum techniki gorzelniczej.

- To dobrze dla nas, bo ważne jest, aby się uwiarygodniać dobrymi markami. Poza tym ta marka [Castorama - przyp. red.] przyciągnie jeszcze innych - tłumaczył entuzjastycznie prezydent Sieradza Jacek Walczak. Słowa prezydenta potwierdza fakt, że zainteresowane ulokowaniem swojej marki przy tej inwestycji jest także KFC - światowa korporacja gastronomiczna typu fast food serwująca głównie potrawy z drobiu.

Urząd Miasta już zaciera ręce z powodu tych planów, bowiem ich realizacja oznacza kolejne - i to całkiem spore - wpływy do budżetu miasta. Nie wszyscy jednak cieszą się z takiego obrotu spraw, bowiem dla małych lokalnych przedsiębiorców trudniących się handlem artykułami budowlanymi oznacza to najprawdopodobniej zamknięcie swoich interesów. - Takie jest życie - kwituje prezydent miasta ten problem. - Przyszłość wymaga konkurencji - dodawał filozoficznie Jacek Walczak.

O tym, czy w miejscu Polmosu powstanie faktycznie nowe centrum handlowe, dowiemy się najpewniej po wakacjach.

Najnowsze ogłoszenia

Komentarze (27)

  • ~gość_191 (IP: *.*.59.144), 29.06.2012, 19:39
    no tak :-) Sieradz będzie miastem bankrutów i mareketów :-) Czyż o to Panu chodzi Panie Prezydencie ?
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_192 (IP: *.*.168.235), 29.06.2012, 19:40
    Tylko jeden nowy supermarket ?! na tak duże miasto gdzie jest dużo firm dających prace ? Moim zdaniem prezydent powinien zagwarantować nam co najmniej 10 takich inwestycji. Trzeba gdzieś wydawać te pieniądze zarobione w firmach które coś produkują w naszym miescie. :)
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika Michał G
    Michał G, 29.06.2012, 19:44
    Jestem na etapie szukania pracy - łatwo nie jest. Przydała by się jakaś porządna firma w Sieradzu, ale co tam, kolejny sklep się postawi, może jeszcze jakąś galerię w której będą pustki - wystarczy się przejść po sieradzkiej, dekadzie i rondo, lecz w tym ostatnim przypadku trzeba chodzić tak aby się nie zgubić w ciasnych korytarzach ;)
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_208 (IP: *.*.30.74), 30.06.2012, 20:14
      Powinieneś szukać puszek w śmietnikach, nieźle zarobiłbyś podczas wakacyjnej pracy.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_193 (IP: *.*.106.77), 29.06.2012, 19:56
    Przyznaję się bez bicia, że sam dołożyłem swojego głosu by dureń został prezydentem tego miasta. Normalny prezydent ogranicza napływ supermarketów i chroni lokalnych przedsiębiorców. A ten stawia markecik w centrum miasta i jeszcze się cieszy. Panie Walczak, pan ma reprezentować sieradzan a nie "marki". Dorżnie pan (to przecież ulubione słowo politykow PO) do końca lokalne firmy nie tylko z Sieradza, ale i z całego regionu ku zapewne radości okolicznych wójtów gmin. Ale co tam, pan masz racje - już widzę wielki nowoczesny migający witacz przy S8, tak by każde dziecko w kraju wiedziało: SIERADZ - MIASTO LEDÓCHOWSKIEJ, CASTORAMY, FRYZJERÓW I KFC!
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_194 (IP: *.*.95.132), 29.06.2012, 20:21
    No Walczak rządził w Sieradzu tak jak to robił to w Byczynie, tam się na nim poznali i na zbity pysk wywalili, to poszedł do PO i dochrapał się stołka. Niestety my za to cierpimy a on rozwala całą gospodarkę naszego miasta
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_15 (IP: *.*.104.68), 29.06.2012, 20:27
    Jak zwykle placze , jęczenie piepr.... sloganów itd.
    Jakoś powstały galerie i sklepiki spożywcze-osiadlowe są , a ile było płaczu jak ,iały powstać galerie. dalej w d... mam lokalnego prywaciarza , który zdziera z klienta bo po 2 latach działaności musi mieć "merca" i 300 metrową wilę.Do tego pracowniko płaci grosze, a każe im zapierdzielać po 12-14 godzin. Chyba jedynie co potraficie w życiu to wicznie narzekaćGeneralnie bardzo fajnie, że powstanie Casorama i do tego kilkadziesiąt miejsc pracy , a lokalni prywaciaże będą musieli zejść z ceny i jestem pewien, że mają spore możliwości zejścia.Hehe najwyżej merca kupią po 4 latach.
    -2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika mustafa
      mustafa, 29.06.2012, 20:34
      Pomyśl tylko, że jeśli prywaciarze padną, to zwolnią te kilkadziesiat osob, ktore zatrudni Castorama (a pewnie zatrudni ich mniej). Dodatkowo Castorama nie bedzie placic lepiej niz prywaciarze.
      Poza tym prywaciarz jesli zarobi, to te pieniadze zainwestuje tutaj. Castorama, ktora tez zarabia niemalo (nizsze ceny wynikaja z lepszych znizek w hurtowniach, bo przeciez biora wiecej towaru), wchlonie pieniadze z regionu i wywiezie za granice. I taki madry Polak po szkodzie.
      +3
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_195 (IP: *.*.132.89), 29.06.2012, 20:45
      Oczywiście market budowlany da prace tym, którzy stracą ją w innych firmach. Casto napewno da zarobić... najniższą krajową plus niedziele do 22.
      A gdzie podatki??? Belgia, Francja... Przecież u nas nie zapłacą. Pewnie jeszcze Pan Prezydent umorzy na jakieś 5-10 lat inne opłaty, które zwykły przedsiębiorca musi zanieść do UM w zębach? Już przecież jest jedna Mrówka. Proponuje wpuścić wszystkie sieci: Castorame, Leroy-a, Nomi, Obi, Praktiker-a. Po co tylko jeden market. A szefowie sieci zacierają ręce. A oni nie jeżdżą Mercami tylko o wiele lepszymi markami:) Patrioto sieradzki!!!
      +2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_197 (IP: *.*.87.66), 29.06.2012, 22:33
      Wiesz jesteś prymitywnym prostakiem. Ostatni raz słowo prywaciarz słyszałem 10 lat temu w krainie PGRów w dawnym pilskim od lumpa pijaka - nieroba. Dwa lata i merc i willa - chyba u handlarza nakrotyków.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_196 (IP: *.*.31.52), 29.06.2012, 20:49
    Panie Prezydencie, proszę się zastanowić na swoją decyzją jeszcze raz. Nie ukrywam, że głosowałem na Pana w ostatnich wyborach. Liczyłem na wspieranie lokalnego większego czy mniejszego biznesu, niestety lepiej się nachapać większą kasa. Dla mnie jest Pan ....... proszę sobie samemu dopisać. Pozdrawiam mały lokalny przedsiębiorca
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_190 (IP: *.*.95.132), 29.06.2012, 21:16
      Tych co na niego głosowali ma głęboko w dupie, jak będą zbliżać się wybory przypomni sobie o nich
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_8 (IP: *.*.133.185), 29.06.2012, 23:09
    tylko markety i nic więcej..... cały Sieradz!
    Zapłacą pracownikom po 1000zł albo i mniej i ciesz się sieradzaku że masz prace. Proponuje Walczaka na kasę albo wykładanie towaru na półkach bo innej pracy tutaj nie ma.
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_15 (IP: *.*.91.98), 30.06.2012, 09:34
    Co do gościa 197 znam sporą ilość prywaciaży i ponad połowa nie zasługuje na słowo biznesmen, a właśnie prywaciaż, chociażby za to jak traktują pracowników i jak się o nich wyrażają na imprezach domowych. Co do innych zgadzam się, że miejscowi zostawiają podatki tutaj i inwestują też na miejscu to famt. Castorama podatki zostawi ale zyski wytransferuje-to też fakt. Jednak nadal wolę ten czy inny market niż to pustostany i krzaki, które teraz tam rosną. O upadek lokalnych firm też bym się nie martwił dadzą sobie radę, a i całe szczęscie,, że predzio ma w d.... płaczków internetowych i robi swoje.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_199 (IP: *.*.141.126), 30.06.2012, 13:07
    Taak. Prezydent nasz kochany robi kolejną niepotrzebną inwestycje. Tylko gdzie pieniądze na takie rzeczy jak obozy sportowe dla naszych dzieci? Jak zwykle młodzież, która chce coś robić w tych latach jest niedoceniana i odrzucana. Może niech się pan wykarze w mądrzejszych inwestycjach.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_200 (IP: *.*.27.43), 30.06.2012, 13:15
    Co się w tym Sieradzu wyrabia to mała głowa.Większość moich znajomych siedzi na bezrobociu,chociaż nie wiem jak się starają(poszukują)to legalnej pracy po prostu nie ma.Większość "tyra"za 7-8zł na "czarno",gdzie się da...A Pan prezydent zamiast zająć się problemem bezrobocia,woli ściągać nowych kontrachentów...Po co nam kolejne markety i galerię!Daj Pan lepiej pracę ludziom,bo straszna bida u nas w mieście.Ja już dawno się poddałem i nawet nie poszukuję tu pracy(wybrałem zarobek za granicą,jak i 4-ech moich kumpli,którym załatwiłem pracę na obczyźnie-nikt z nich nie narzeka).Niech młodzież lepiej uczy się języków i niech "czmycha"zagranicę,bo widzę,że nic nie idzie ku lepszemu,niestety...A na tego Pana i tak nie zagłosuję(zresztą na żadnego innego też,a jedyny mój głos oddałem za wstąpieniem do UE-zresztą jak widać z dobrym skutkiem).
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_202 (IP: *.*.71.7), 30.06.2012, 13:18
    Ludzie, jak wy trujecie!
    Nie tak dawno na forach był płacz, że same biedronki i żabki są w Sieradzu i potrzeba marketu budowlanego. Ma być market budowlany i jest znowu płacz! Galerie się budowały - był płacz, ale na otwarciu szarańcza rzuciła się po telewizory. A podobno w Sieradzu sama biedota?! To kto kupował te telewizory ? Zastanówcie się trochę. Zobaczcie jakie auta jeżdżą po mieście! Jak ktoś ma dobrych i zaufanych klientów, to ich raczej nie straci. Jak ich szanuje itd.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_15 (IP: *.*.91.98), 30.06.2012, 13:45
    do gościa 199
    Następny z czasów socjalizmu.Zmajstrowałeś dzieci to teraz na nie zarób. Niby dlaczego z moich podatków mam zapewniać obozy dla Twoich pociech??
    Przecież kasa miasta jest z naszych podatków i nie bierze się z próżni. Poza tym lepiej zainwestuj w naukę dziecibo z Twoją chyba było kiepskawo - szczególnie jeśli chodzi o j.polski / wykarze/
    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_19 (IP: *.*.238.34), 30.06.2012, 17:49
    w kejefsi są pyszne czikeny!!!!
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_204 (IP: *.*.87.80), 30.06.2012, 19:19
      Co ty, właśnie bsmart zdrożał :(
      +2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_19 (IP: *.*.238.34), 01.07.2012, 12:20
      jak tak dalej będą pogrywać to pójdę do maka! ;)
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • Zobacz profil użytkownika kamareka
      kamareka, 02.07.2012, 01:02

      Wasze stare mieszają bigos łokciami i piją wodę po pierogach!

      -1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_207 (IP: *.*.107.70), 30.06.2012, 20:05
    A ja tam pracuje gdzie teraz moja firma będzie ?
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika Mika
    Mika, 03.07.2012, 08:37
    Brawo Walczak, więcej marketów !
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_247 (IP: *.*.87.77), 05.07.2012, 16:26
    przyszłość wymaga konkurencji.... mam nadzieję że "nasz" prezydent będzie ją miał.....
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_325 (IP: *.*.136.140), 14.07.2012, 19:37
    Panie Walczak jakbym zarabiała tak jak Pan z naszej krwawicy ok.20000zł to co mi tam jakiś market ,ale musisz Pan wiedzieć ,że urzędasów z taką pensją jest jak na lekarstwo a w mieście pozostają renciści i garstka szALONYCH DZIAŁALNOŚCI GOSP.Jak się zlikwidują nie będzie podatków i nie będzie miał Pan pensji-obym się tego doczekała,z resztą co Pan może wiedzieć o prowadzeniu firmy w kraju skoro zawsze pan siedział za biureczkiem razem ze żonką.
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_370 (IP: *.*.36.252), 23.07.2012, 11:56
    Witam. O czym wy ludzie piszecie. Teren Polmosu jest prywatny.
    Właściciel kilka lat szukał kogoś kto od niego odkupi lub wybuduje tam coś.
    Jak znalazł Castoramę , która zapłaci miastu podatki a ludziom da pracę to biadolicie.
    Prezydent nic nie ma do prywatnych terenów , prywatnych inwestycji i prywatnych pieniędzy!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
~ Użytkownik niezarejestrowany [zarejestruj się w 30 sekund]
Wszystkie komentarze umieszczone pod informacjami prasowymi w portalu Sieradz.com.pl nie są moderowane w czasie rzeczywistym, nie są więc weryfikowane przed ich automatyczną publikacją. Wpisy łamiące prawo należy zgłaszać bezpośrednio do Wydawcy portalu.
Dodając komentarz na niniejszej stronie internetowej, autor tego komentarza oświadcza, że rozumie i świadomie akceptuje bezwarunkowe prawo Wydawcy portalu Sieradz.com.pl do usunięcia lub modyfikacji wpisanego komentarza oraz brak gwarancji zapewnienia ciągłości publikacji wpisanego komentarza, jako korespondencji niezamówionej przez Wydawcę portalu Sieradz.com.pl. Autor tego komentarza oświadcza również, że rozumie i akceptuje Regulamin portalu Sieradz.com.pl.
dodaj komentarz
W nauce istnieje tylko fizyka, reszta to zbieranie znaczków.
© 2011-2024 Sieradz.com.pl
zamknij
okanuluj