Sieradz

szukaj w serwisie
zaloguj Przypomnij dane

Wiadomości / Błaszki

Ustaw mniejszą czcionkę
Ustaw standardową czcionkę
Ustaw większą czcionkę
Kliknij, aby zobaczyć fotogalerię

Wypadek w okolicach wsi Równa

Redakcja, 28.03.2015, 16:20, aktualizacja: 30.03.2015, 01:40

Artykuł zawiera pliki dźwiękowe
Do artykułu dołączona jest fotogaleria
Czytelnicy zamieścili 29 komentarzy
29

W sobotę 28 marca na drodze krajowej nr 12 w gminie Błaszki doszło do zderzenia motocyklisty z samochodem osobowym.

← REKLAMA

Kliknij, aby zobaczyć większą mapęPolicjanci z Sieradza i Błaszek ustalają okoliczności wypadku drogowego, do jakiego doszło w sobotę około godziny 14.30 na prostym odcinku drogi DK 12 w okolicach wsi Równa (gm. Błaszki).

Według wstępnych ustaleń, kierujący niedopuszczonym do ruchu motocyklem marki Junak z nieustalonych powodów zjechał na przeciwległy pas ruchu, którym jechał marki samochód Citroen. Kierujący Citroenem 55-latek, chcąc uniknąć zderzenia, zjechał na przeciwny pas jezdni. W tym samym momencie 32-letni motocyklista powrócił na swój pierwotny tor jazdy, czym doprowadził do zderzenia z samochodem.

- Stan rannego motocyklisty był bardzo poważny - opowiada nam dowodzący akcją ratowniczą st. asp. Sylwester Skrobała z KP PSP w Sieradzu.

Kierujący citroenem mieszkaniec Sieradza był trzeźwy. Od kierowcy motocykla wyczuwalna była woń alkoholu, jednak z uwagi na jego obrażenia, pobrano mu krew do badań na zawartość alkoholu. Ponadto 32-latek posiada do października 2015 r. zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych wydany przez Sąd Rejonowy w Kaliszu.

Droga krajowa nr 12 była całkowicie zablokowana przez ponad dwie godziny.

Najnowsze ogłoszenia

Komentarze (29)

  • ~gość_8503 (IP: *.*.87.13), 28.03.2015, 16:39
    Tak to jest kiedy puszkarze ignorują motocyklistów!
    Większość wypadków jest spowodowanych przez kierowców 4kółek!!
    -9
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_6782 (IP: *.*.68.114), 28.03.2015, 17:00
      ochłoń trochę. widać, że jesteś motocyklistą, ale ja Cie od dawcy nie wyzywam więc szanuj kierowców czterech kółek. każdy kij ma dwa końce, ale motocykliści też nie są bez winy ! nie wsadzaj wszystkich do jednego worka i ściągnij kask ze łba żeby trochę rozum dotlenic.
      +6
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_8512 (IP: *.*.136.64), 28.03.2015, 22:46
      Synu kask jest dobrze wentylowany, ty lepiej uchyl okno bo głupoty piszesz...
      -5
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_8515 (IP: *.*.113.23), 29.03.2015, 10:11
      Idąc Twoim tokiem myślenia......
      Tak to jest jak "Dawca" z jednośladu odkręca gaz i jednocześnie zamyka myślenie....
      Byłem do tej pory na 10 zdarzeniach z udziałem jednośladu i w 6 winnym był motocyklista - w 3 przypadkach wina motocyklisty została udowodniona na podstawie nagrania z tylnej kamery rejestratora samochodowego
      Drogi są dla wszystkich - tak jak kierowca samochodu ma obowiązek patrzeć w lusterka tak i motocyklista ma obowiązek jechać z przepisową prędkością i i myśleć o innych a nie tylko o sobie...
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_8101 (IP: *.*.27.150), 28.03.2015, 16:50
    o kur............
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_8504 (IP: *.*.12.54), 28.03.2015, 17:19
    Ja powiem tyle że 99% kierowców 4 kółek zawszę zrzuca winę na motocyklistów . A my Motocykliści uważamy ostrzegamy ale nikt tego nie widzi .
    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_8514 (IP: *.*.244.193), 29.03.2015, 10:10
      Tak tak jest ja sam jestem motocyklistą jeździ się na te różne zloty słyszy się to i owo i większość wypadków powodują kierowcy aut np jak było z Mateuszem Malina czy tu Santkiem z okolic równej
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_8505 (IP: *.*.78.25), 28.03.2015, 17:20
    Jestem Strażakiem byłem przy tym wypadku i to jest tylko i wyłącznie wina kierowcy motocykla bo w trakcie jazdy bez żadnej przyczyny zmienił pas i t on uderzył w samochód a nie odwrotnie kierowca auta jechał przepisowo.
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_8501 (IP: *.*.152.107), 28.03.2015, 17:40
      Widzę jesteś lepszy od policjantów bo oni jeszcze nie wydali opinii. Ze śladów i uszkodzeń samochodu wnioskowałbym za tym że to kierowca samochodu jest sprawcą ale od tego jest sąd a nie my.
      -2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_8333 (IP: *.*.19.200), 28.03.2015, 20:26
      mam nagraną jego jazdę na kamerce z auta, jak tylko ściągnę to dostarczę dowód. Jechał wężykiem i aż bałam się go wyprzedzić.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_8512 (IP: *.*.136.64), 28.03.2015, 22:50
      Opublikuj materiał na youtube, wiele osob może to zainteresować, pozdrawiam i czekam na link.
      Tomasz Koziąbek
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_8504 (IP: *.*.12.54), 28.03.2015, 17:53

    Ale nie ważne co powie policja bo jak zwykle Ku..... będzie winna motocyklisty bo co złego to zawsze on !

    Wpis edytowany przez administrację portalu Sieradz.com.pl.

    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_8519 (IP: *.*.0.45), 30.03.2015, 10:15
      Z tego co piszą to jednak motocyklista był pod wpływem i w dodatku zakaz prowadzenia pojazdów.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_8524 (IP: *.*.18.44), 30.03.2015, 20:58
      a kogo maja winić trzeźwego kierowce citroena czy zaprutego w 3 dupy motocykliste ?
      -1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_8507 (IP: *.*.112.94), 28.03.2015, 18:05
    tak jest dać 13 latkowi motor... niestety ale na motor trzeba mieć głowę...
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_8512 (IP: *.*.136.64), 28.03.2015, 22:51
      Dokładnie masz racje, już wiem dlaczego kierowcy samochodów nimi nie jeżdżą.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_8510 (IP: *.*.70.165), 28.03.2015, 22:17
    Już po komentarzach widać, że sporo motocyklistów ma ewidentnie jakiś " problem". Oburzacie się i pienicie, a jak okazuje się, że wina była motocyklisty to albo się zamykacie, albo dalej twierdzicie, że kierowca mógł zrobić coś, żeby uniknąć wypadku. Coś jest na rzeczy skoro tak się unosicie, a nawet statystyki za Wami nie przemawiają. Nie zwracam się oczywiście do wszystkich użytkowników dwóch kółek, bo sporo z nich to dojrzali motocykliści jak i zarówno kierowcy samochodów i wiedzą jak zachować się na drodze.
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_8101 (IP: *.*.27.150), 29.03.2015, 08:56
    a może by tak zwolnić do 50 ???
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_8514 (IP: *.*.244.193), 29.03.2015, 10:24
    Wiecie może co z motocyklistą się dzieje ?
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_8516 (IP: *.*.65.71), 29.03.2015, 15:26
      Leczy się.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_8519 (IP: *.*.0.45), 30.03.2015, 10:17
      No na głowę pewnie by się przydało ale nie wiem czy pomoże.
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_8517 (IP: *.*.250.195), 29.03.2015, 18:14
    albo trzeźwieje
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_8518 (IP: *.*.70.165), 30.03.2015, 09:25
    I gdzie podziali się obrońcy motocyklisty (czyli inni fani dwóch kółek wiecznie niewinni, trzeźwi i jeżdżący zgodnie z przepisami ) po aktualizacji artykułu?
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_8519 (IP: *.*.0.45), 30.03.2015, 10:20
      Fajnie ze na początku oceniają kto jest sprawcą bez dostępu do prawdziwych informacji. Myślę ze pierw trzeba poczekać na dokładniejsze informację a potem dopiero pisać. Ale niektórzy tego nie zrozumieją.
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_8498 (IP: *.*.16.98), 30.03.2015, 13:12
    A o wypadku z przed tygodnia, który był w Wiechutkach, ni widu, ni słychu.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_8536 (IP: *.*.247.194), 01.04.2015, 12:00

    To [...] sobie namieszał (zakaz prowadzenia i jeszcze nachlany) choć to jak widać na własne życzenie. Motocykl + pijak = smutne ale musiało się to tak skończyć.

    Wpis edytowany przez administrację portalu Sieradz.com.pl.

    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_8706 (IP: *.*.252.43), 27.04.2015, 17:26
      Niech każdy ocenia siebie! Każdy ma swoje życie..... I domyślam się kim jesteś bo ja też znam bardzo dobrze poszkodowanego-winowajce, nie rozumiem, dlaczego publikujesz jego imię.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_8706 (IP: *.*.252.43), 27.04.2015, 17:23
    Motocyklista był pod wpływem alkoholu, miał zakaz prowadzenia jakichkolwiek pojazdów, co do tego chciał prawdopodobnie skończyć z życiem.... Tym razem to była wina motocyklisty, ale to nie znaczy, że tak jest zawsze! Ja jestem kierowcą dwu śladowych pojazdów jak i cztero. Myślę, że każdy ma trochę racji, dlatego że są wypadki powodowane przez auta jak i motory, ale często przyczyną wypadku jest alkohol, czy prędkość ;/
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_8706 (IP: *.*.252.43), 27.04.2015, 17:28
      Masz rację! POPIERAM...
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
~ Użytkownik niezarejestrowany [zarejestruj się w 30 sekund]
Wszystkie komentarze umieszczone pod informacjami prasowymi w portalu Sieradz.com.pl nie są moderowane w czasie rzeczywistym, nie są więc weryfikowane przed ich automatyczną publikacją. Wpisy łamiące prawo należy zgłaszać bezpośrednio do Wydawcy portalu.
Dodając komentarz na niniejszej stronie internetowej, autor tego komentarza oświadcza, że rozumie i świadomie akceptuje bezwarunkowe prawo Wydawcy portalu Sieradz.com.pl do usunięcia lub modyfikacji wpisanego komentarza oraz brak gwarancji zapewnienia ciągłości publikacji wpisanego komentarza, jako korespondencji niezamówionej przez Wydawcę portalu Sieradz.com.pl. Autor tego komentarza oświadcza również, że rozumie i akceptuje Regulamin portalu Sieradz.com.pl.
dodaj komentarz
W nauce istnieje tylko fizyka, reszta to zbieranie znaczków.
© 2011-2024 Sieradz.com.pl
zamknij
okanuluj