Sieradz

szukaj w serwisie
zaloguj Przypomnij dane

Wiadomości / Sieradz

Ustaw mniejszą czcionkę
Ustaw standardową czcionkę
Ustaw większą czcionkę
Kliknij, aby zobaczyć fotogalerię

Debata nad debatą

Redakcja, 19.11.2014, 16:30, aktualizacja: 21.11.2014, 11:20

Do artykułu dołączona jest fotogaleria
Czytelnicy zamieścili 63 komentarzy
63

Ubiegający się o reelekcję prezydent Sieradza Jacek Walczak chce w przyszłym tygodniu zorganizować debatę wyborczą ze swoim kontrkandydatem Pawłem Osiewałą.

← REKLAMA

Przed II turą wyborów czas na przedstawienie konkretnych rozwiązań dla rozwoju miasta w najbliższych latach, dlatego zapraszam mojego Konkurenta w wyborach do otwartej debaty w przyszłym tygodniu - napisał w portalu Facebook Walczak.

Rządzący miastem od 8 lat prezydent o pomoc w organizacji debaty poprosi Regionalną Izbę Gospodarczą, zaś o udział - lokalne media.

Tymczasem Paweł Osiewała - również przez Facebooka - zaprasza do debaty mieszkańców Sieradza. Od dziś będę przedstawiał bardzo szeroko i szczegółowo odpowiedzi na pytania jakie dotychczas stawiali Państwo w kampanii, będę odpowiadał na pytania przesyłane i przekazywane teraz, będę przedstawiał swoją wizję Sieradza - napisał w swoim profilu Osiewała.

Dzień później Jacek Walczak poinformował, że Paweł Osiewała nie chce z nim debatować. Niestety, ale mój Konkurent w II turze wyborów prezydenckich odrzucił zaproszenie do debaty w Regionalnej Izbie Gospodarczej - napisał Jacek Walczak, zauważając, że wszystko rozstrzygnie się 30 listopada przy urnach wyborczych.

Paweł Osiewała zaprotestował na powyższe słowa, twierdząc, że chce debaty, ale na innych warunkach. Pan pępkiem świata i inne osoby też pracują i mają plany na najbliższy tydzień - napisał Osiewała. Zaproponował prezydentowi jednak spotkanie tego samego dnia o tej samej porze, ale w Teatrze Miejskim - w obecności nie tylko mediów, ale i zainteresowanych mieszkańców.

Niewiele później Jacek Walczak napisał: Jest mi niezmiernie przykro, że mimo jasnego i klarownego zaproszenia do merytorycznej rozmowy na temat budżetu dla naszego wspaniałego miasta, mój kontrkandydat usiłuje zbić kapitał polityczny poprzez manipulacje w zakresie czasu i miejsca spotkania.

Pewne jest zatem jedno - debata się nie odbędzie.

Zobacz też: Debata wyborcza w WSHE

  • Jacek Walczak i Paweł Osiewała

    Redakcja, 19.11.2014, 16:30, aktualizacja: 21.11.2014, 11:20

    Fotogaleria zawiera 2 zdjęcia
    2
    Czytelnicy zamieścili 63 komentarzy
    63

Najnowsze ogłoszenia

Komentarze (63)

  • ~gość_6813 (IP: *.*.77.194), 20.11.2014, 09:44
    No i super. jeden na jednego wreszcie bedzie, a nie że wsyztscy przeciwko Walczakowi.
    JACEK W go zdmuchnie
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7114 (IP: *.*.8.82), 21.11.2014, 08:33
      no bo to mu najlepiej wychodzi: dumanie innych, bajkoopowiadanie oraz zachwycanie się samym sobą i swoimi pomysłami.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7119 (IP: *.*.0.213), 21.11.2014, 14:06
      JACEK WYGRA!
      -1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7128 (IP: *.*.99.44), 21.11.2014, 19:12
      Przed pierwszą turą został zrobiony piękny przystanek autobusowy w Zapuście Wielkiej, ludzie się cieszą że nie stoją w wodzie, szkoda tylko żę został ułożony ze starych płyt chodnikowych zdemontowanych gdzieś na terenie miasta ( jak dobrze pamiętam w wakacje demonotwane były podobne płyty koło szkoły "9"). Dzisiaj widziałem też służby sprztające chodnik( który kiedyś też był ułożony ze starych płyt zdemontowanych w okolicy ronda) zmierzając do sedna pierwszy raz widzałem takie służby chyba od 3 lat. O i mamy też piękną strefe przemysłową z nową drogą i chodnikiem w polu bez wyjazdu na ulicę POW ale pięknie oświetloną w nocy, choć obecnie już nie całą, kiedy kilometr dalej w lini prostej jest ulica Ludowa wysypana dziurawa jak niewiem i wysypana co jakiś czas w celu wyrównania tłuczniem. Po deszzczu znowu są dziury a latem kurzy się tak że po kilku dniach nic przez okna nie widać. Ale mamy za to zrobiony piękny rynek dużo imprez i ludzie się cieszą. Pozdrawiam
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7091 (IP: *.*.34.129), 20.11.2014, 10:34
    Zastanawiające jest dlaczego prezydent Walczak ustala termin debaty tylko z telewizją WOJSKOWĄ, jakoś ani z radiem ani z inną prasą nie konsultował tego. Z tego co wiem Walczak jak telewizja WOJSKOWA debatę chcieli 26 w środę. Osiewała się wycofał z debaty i bardzo dobrze
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_6645 (IP: *.*.219.36), 20.11.2014, 11:33
    Skąd nagle walczak chce rozmawiać z ludźmi?? Nasz najlepszy sportowiec czeka w kolejce 10 miesiąc żeby łaskawie go przyjął, a innych też ma głęboko w poważaniu...z resztą nigdy nie liczył się ze zdaniem mieszkańców miasta. A tu nagle taka odmiana, czyżbyśmy bali się porażki panie walczak, że tak udajemy dobrodusznego?
    +5
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_6813 (IP: *.*.77.194), 20.11.2014, 11:53
      I sportowiec mowi o tym przed wyborami w ktorych oficjalnie popierał innych kandydatów? Typowa gra pod publiczke pana K.
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7036 (IP: *.*.194.43), 21.11.2014, 12:16
      Sportowiec niech szuka prywatnych sponsorów, a nie liczy tylko na pieniądze z miasta. Jak taki dobry to i stypendium z ministerstwa sportu powinien dostać!
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_6907 (IP: *.*.87.62), 21.11.2014, 14:49
      Ciekawe ile razy w tym sezonie ten Wasz "ukochany sportowiec" wystąpił w barwach Sieradza, ile razy miał napis MOS Sieradz na koszulce, że tak bardzo domaga się aby go miasto sponsorowało. A teraz jeszcze Pani K. go wydymała i wciągnęła w swoje gierki. Żenada.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_6645 (IP: *.*.11.250), 22.11.2014, 09:13
      A dlaczego ma biegać w barwach sieradza skoro walczak powiedział po ostatnich wyborach że skoro artur startował z psl do rady powiatu to nie ma co liczyć na żadne środki dopóki on będzie prezydentem. Czy więc dla walczaka liczą się tylko partyjne poglądy, a nie merytoryczne wyniki??
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_6897 (IP: *.*.177.85), 22.11.2014, 13:10
      No właśnie Wasz Arturek w jednych wyborach z PSL, w drugich z PiS, a co będzie w następnych?? Widać że idzie w ślady Pana Terki, jeden drugiego wart farbowany lis:)
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7095 (IP: *.*.77.194), 20.11.2014, 12:55
    Widać Osiewała mocny jest tylko z "kolegami" jak razem najezdzaja na Walczaka.

    OSIEWALA TCHORZ
    +4
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7098 (IP: *.*.70.204), 20.11.2014, 14:06
    Panie Pawle oglądałem Pana wizyty w telewizji i powiem proszę tam

    nie iść gdyż prowadzący przerywa wszystkim tylko nie Walczakowi

    Rób Pan swoje a naród jest za Panem

    Dość Walczak i jego 1000 miejsc pracy i zdanowskiej i wszystkich z

    peło
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7102 (IP: *.*.93.192), 20.11.2014, 15:09
    Dlaczego Osiewała nie chce debaty ? Bo nie ma nam nic do zaoferowania.

    Popieracie człowieka, o którym wiecie tylko to co on chcę żebyście wiedzieli. Manipuluje wami jak dziećmi.
    +3
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_6946 (IP: *.*.10.202), 20.11.2014, 15:11
    OSIEWAŁA WYGLĄDA JAK ZAKAPIOR TO LESER I NYGUS.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7085 (IP: *.*.93.192), 20.11.2014, 15:32
    Macie swojego Osiewałe :

    http://www.nasze.fm/news,6450
    +4
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7106 (IP: *.*.71.174), 20.11.2014, 18:20
      Przeczytałem, wszyscy sieradzanie powinni przeczytać,
      +4
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7114 (IP: *.*.8.82), 21.11.2014, 08:42
      no i co z tego wynika?!

      mowa o kodeksie pracy i prawach pracownika - skoro go zwolniono dyscyplinarnie i z tym się nie zgadzał po prostu się odwołał zgodnie z przysługującym mu prawem.

      ZGODNIE Z WASZĄ LOGIKĄ: JEŚLI KTOŚ W PRZESZŁOŚCI ZAŁAMAŁ PRZEPISY O RUCHU DROGOWYM NIGDY NIE POWINIEN PRACOWAĆ JAKO POLICJANT, W WORD, KIEROWCA (itp.), ŻE JUŻ O MINISTERSTWIE SPRAWIEDLIWOŚCI NIE WSPOMNĘ - "gratuluję"!
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7122 (IP: *.*.247.120), 21.11.2014, 14:13
      Z tego wynika, że facet to krętacz, najpierw dostał funkcję w spółce miasta (z układu), potem zatrudnili go jako dyrektora - i przez pół roku był na zwolnieniu lekarski, w tym czasie był radnym i był na tyle zdrowy by założyć firmę konkurencyjną do tej, w której cały czas był zatrudniony. I to on ma robić porządki w mieście. Słabe referencje.
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7126 (IP: *.*.18.148), 21.11.2014, 17:55
      7122 - za to jacek jest święty, w szczególności jak kompetentną żonę do UG wcisnął na stołeczek. Qwa ten dopiero wałów na robił
      -1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_6946 (IP: *.*.10.202), 20.11.2014, 15:56
    OSIEWAŁA TO ZDRAJCA, HAŃBA I WSTYD DLA CAŁEGO SIERADZA .
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_6946 (IP: *.*.10.202), 20.11.2014, 16:02
    Osiewała na orzechową bo wyglądasz jak zakapior tam by cię przetestowali by ci wszystkiego się odechciało.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7114 (IP: *.*.8.82), 21.11.2014, 08:46
      informacje na temat tego co się dzieje na "orzechowej" masz z własnego doświadczenia?!

      ps. bo wiesz ćwierkają wróbelki, że takie rzeczy dzieją z wybraną grupa osadzonych, czyżbyś zaliczał się do cw..li!
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_6946 (IP: *.*.10.202), 20.11.2014, 16:05
    JACEK WALCZAK PREZYDENTEM SIERADZA NIE MA INNEJ OPCJI. POZDRAWIAM PANA PREZYDENTA.
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7114 (IP: *.*.8.82), 21.11.2014, 08:44
      idź po premię bo już niedługo nie będzie możliwości czy jej przyznania.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7029 (IP: *.*.117.139), 20.11.2014, 16:25
    Do "~gość_6946":

    Mimo tego, że piszesz tutaj anonimowo, to informuję Cię, że Twój numer jako "gość" się nie zmienia. Poza tym, wyświetlana jest końcówka Twojego IP. Więc nie siej tutaj propagandy chorej przeciwko Panu Osiewale.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7104 (IP: *.*.24.232), 20.11.2014, 17:16
    Mam nadzieje, ze ten caly osiewala nie wygra, bo niby kim on jest. Jeszcze gdyby był zwyklym czlowiekiem z ulicy i nie mial nic wspolnego z rada miasta itp, to moze i by mozna bylo dac mu kredyt zaufania....a przeciez on niby radny a w ogole o nim jakos nic nie slychac
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7108 (IP: *.*.24.188), 20.11.2014, 20:26
    Paweł, głosowałem na ciebie, nie bój się Walczaka, - myślę że nie zrobisz mi wstydu i nie unikniesz z nim debaty
    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7046 (IP: *.*.29.103), 20.11.2014, 20:43
    Osiewała boi się - nie ma nic do powiedzenie bo nie umie sie nawet porządnie wysłowić. Miałam okazję spotkać się z p. Osiewałą w innych okolicznościach i mogę tylko stwierdzić, że uważa on że cały świat kręci sie tylko wyłącznie wokół niego. Nic dookoła go totalnie nie interesuje!!!!!
    ON TOTALNIE NIE NADAJE SIĘ NA PREZYDENTA !!!!
    Niech zajmie się dalej swoimi sprawami !!
    Prezydent jest tylko jeden - oczywiście JACEK WALCZAK!!!!!
    Mój głos oczywiście oddam na niego!!!!!! Trzymam kciuki Panie Prezydencie!!!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7111 (IP: *.*.87.13), 20.11.2014, 21:20
    ciekawe komentarze ale niech ktoś powie mi co poza OH i rewitalizacją zrobił dla Sieradza. Chyba że zaliczymy do tego nepotyzm ale to chyba raczej nie na korzyść naszego miasta. Dlatego uważam że należy dać u zmianę
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_6905 (IP: *.*.130.12), 22.11.2014, 14:20
      No jak co zrobił??? odnowił 5 kamienic, s8, aglomeracja? to naprawde aż tak mało dla cb????????
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7110 (IP: *.*.207.51), 20.11.2014, 21:44
    W odpowiedzi na wpis Jacka Walczaka na stronie facebook o rzekomej mojej rezygnacji z debaty pragnę Państwa poinformować , że mija się on z prawdą.

    Kilka faktów : zaproszenie na debatę zostało złożone podczas nagrania programu w jednej z TV we wtorek bieżącego tygodnia zaproponowano termin środa w przyszłym tygodniu. W organizację spotkania została zaangażowana RIG w Sieradzu do której zwrócił się p. Walczak podając termin środa godz. 16.

    W odpowiedzi na propozycje terminu przekazałam informację, że proszę o termin debaty na dzień 24 listopada / poniedziałek / godzina 11 tak aby media uczestniczące w debacie mogły w odpowiednim terminie zmontować materiał i zamieścić we własnych kanałach informacyjnych. Na moja propozycję otrzymałem informację , że Jacek Walczak może spotkać się wyłącznie w środę i inny termin nie wchodzi w grę ze względu na obowiązki. W dniu dzisiejszym pojawia się informacja , że Paweł Osiewała odrzucił zaproszenie na debatę.

    Pytam Jacka Walczaka na jakiej podstawie wyciąga takie wnioski i przedstawia moja osobę w negatywnym świetle jako unikającą bezpośredniego starcia. Informuję Pana, że nie jest Pan pępkiem świata i inne osoby też pracują i mają plany na najbliższy tydzień. W dobrym tonie jest szanować przeciwnika dlatego przedstawiciele Pana komitetu powinni skontaktować się z moim pełnomocnikiem lub moją osobą w celu uzgodnienia terminu.

    Informuje Państwa, że ze strony mojego kontrkandydata nie dotarła żadna informacja do mediów o debacie , a z rozmów z przedstawicielami mediów wynika, ze co najmniej połowa sieradzkich przedstawicieli prasy, radia i telewizji nie wzięła by udziału w debacie w wyznaczonym terminie.
    PYTAM po co mam się spotykać z Jackiem Walczakiem w RIG bez mieszkańców i mediów, jaki przekaz dotrze do wyborców - odpowiadam
    żaden.

    Takie działania i ocena mojego postępowania traktowanie przedmiotowe, a nie podmiotowe jest typowe dla ostatnich 8 lat rządów w Sieradzu, bezwzględne ignorowanie stanowiska drugiej strony to styl sprawowania władzy.

    Jeżeli Jacek Walczak chce prawdziwej debaty dotyczącej istotnych problemów miasta proponuje spotkanie w środę 26 listopada 2014 r. godzina 16:00 nie w RIG przy zamkniętych drzwiach i bez udziału mediów ale w Teatrze Miejskim lub jednej z hal sportowych jako otwarte spotkanie dla wszystkich mieszkańców i mediów. Mam nadzieję , że Jacek Walczak nie wystraszy się obecności mieszkańców na spotkaniu i przyjmie moje zaproszenie.

    Zachowując wysokie standardy w działalności politycznej przesyłam stosowne zaproszenie do sztabu wyborczego Jacka Walczaka.

    Paweł Osiewała
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7113 (IP: *.*.68.30), 20.11.2014, 22:56
    Brawo Panie Osiewała. Do tej pory Mój głos miałem oddać na pana Walczka, ale po tym wpisie stwierdzam że zaryzykuję i zagłosuję na pana bo podoba mi się sposób w jaki odpowiedział pan na te wszystkie negatywy związane z odmówieniem wzięcia udziału w debacie.
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7046 (IP: *.*.29.103), 20.11.2014, 23:15
    ha ha ciekawe ?? Kolejne zagrywki Osiewały, aż tyle czasu pan potrzebował by napisać powyższy wpis??? Naprawdę proszę się nie wysilać bo nie ma sensu !!!
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7114 (IP: *.*.8.82), 21.11.2014, 09:03
      wysil sie i opisz zagrywki Pana Walczaka.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7116 (IP: *.*.96.240), 21.11.2014, 12:09
    Moim zdaniem więcej przydatnych informacji dotyczących PRZYSZŁOŚCI Sieradza uzyskalibyśmy z debaty kandydatów ale bez uczestnictwa mieszkańców. Spotkania mieszkańców z kandydatami z tego co doczytałam również maja się odbywać. Bardzo ładny gest w stronę mieszkańców, zaproszenie ich na debatę (może ktoś się na to złapie), ale nie ukrywajmy, ze p.Osiewała ma w tym jeden konkretny cel. Spotkanie to nie miałoby służyć merytorycznej wymianie zdań, której p. Osiewała tak się obawia. Zależy my jedynie na zebraniu ludzi ze swojego otoczenia i kierowaniu oskarżeń do obecnego Prezydenta - żeby pokazać jaki to on jest zły. Unikając tym samym rzeczowej dyskusji z kontrkandydatem. Uważam, że p. Osiewała jest "silny" tylko ze swoją krzyczącą świtą, ale czy sam ma coś konkretnego do powiedzenia oprócz typowej gadki anty-kontrkandydat? Jeśli tak powinien podjąc debatę jeden na jednego bez wsparcia swoich zwolennikow. W grupie to każdy jest silny!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7117 (IP: *.*.8.82), 21.11.2014, 12:32
      a moim zdaniem obecność mieszkańców ma na celu, zminimalizowanie lub całkowite wykluczenie manipulacjom po którejkolwiek ze stron (tej dla której są bardziej przychylne konkretne media). Debatę w formie zaproponowanej przez pana Walczak łatwo przeinaczyć poprzez różnego rodzaju socjotechniki i manipulacje (brak obiektywizmu ze strony prowadzącego chociażby). Ja chciałbym być na tej debacie tylko dla tego żeby potwierdzić swoje typowanie.
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7115 (IP: *.*.157.65), 21.11.2014, 12:50
    Dobrze że nie ma debaty mało jeszcze tego przepychania w mediach??? Co to da?? Zobaczymy jak jeden drugiego opluwa i nic więcej! Wole obejrzeć z rodziną dobry film niż debatę.
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_6645 (IP: *.*.6.199), 21.11.2014, 12:51
    Tylko pan osiewała może rozliczyć obecną władzę z rozdawania naszych pieniędzy!!
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7127 (IP: *.*.142.23), 21.11.2014, 18:05
      ciekawe czy rozliczy się z poprzednim pracodawcą
      +1
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7115 (IP: *.*.157.65), 21.11.2014, 13:30
    Niech najpierw rozliczy siebie a dopiero później zacznie innych!!! Będąc prezesem ZOM miejskiej spółki załatwił swojej żonie aby to ona ubezpieczała firmę!! Taki jest prawy!!
    +4
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7120 (IP: *.*.93.192), 21.11.2014, 13:45
    dokładnie! to zwykły krętacz
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7119 (IP: *.*.0.213), 21.11.2014, 14:05
    P. Jacek Walczak jest dobrym prezydentem i zmienił bardzo Sieradz. Jestem za P. Jackiem!
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7046 (IP: *.*.226.181), 21.11.2014, 19:22
    Oczywiście, że p. Walczak wygra!! Osiewała nie ma pomysłu na Sieradz!!!
    Nie jestem rodowitą sieradzanką - ale mieszkam tu już 13 lat i daję mu kolejną szansę!! Zaufałam mu 2 razy i zaufam po raz trzeci!!!
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7126 (IP: *.*.255.143), 22.11.2014, 08:32
      sieradzkie słoiki u głosu! ;)
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7046 (IP: *.*.90.78), 22.11.2014, 15:46
      odezwał się słoik albo nierób co potrafi tylko narzekać!! WSTYD!!!
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_7127 (IP: *.*.142.23), 22.11.2014, 17:37
      SŁOIK PRZYSZŁOŚCIĄ WASZEGO MIASTA BO PRZYNAJMNIEJ WIE CO DOBRE I POTRAFI DOCENIĆ DOBREGO GOSPODARZ, JA TEŻ JESTEM SŁOIKIEM DO 2 LAT A DO TEGO HANYSEM I GŁOS MA OBECNY PREZYDENT p. JACEK WALCZAK, PRZYJEZDNI NAJLEPIEJ POTRAFI DOCENIĆ I ZAUWAŻYĆ ZMIANY W MIEŚCIE
      +2
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7046 (IP: *.*.226.181), 21.11.2014, 20:16
    ps. Do moderatora - proszę zmienić główne zdjęcie nie mogę patrzeć na p. Osiewałę!!!!!
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7129 (IP: *.*.129.190), 21.11.2014, 20:24
    Wybirojta Jocka łod pomysła, bydzieta mieli wreście łarmatki śniżne na Rynku!
    Kiedyś przeca wom to łobiecoł.
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7131 (IP: *.*.178.68), 21.11.2014, 21:35
    Według tego artykułu http://www.nasze.fm/news,6450 p. OSIEWAŁA (ówczesny prezes ZOMU) otworzył konkurencyjną firmę dla zarządzanej przez siebie spółki miejskiej, co jest działaniem na szkodę spółki, za co został dyscyplinarnie zwolniony. Złamał zasady, które sam w spółce ustalił. Dodatkowym dowodem na nieetyczne zachowanie jest fakt, że przez pół roku przebywał na zwolnieniu lekarskim przerywanym tylko na dni, w które odbywały się sesje. Czy tworzenie konkurencji dla spółki w której sie obecnie pracuje bedąc dodatkowo na zwolnieniu lekarskim jest zgodne z prawem? Ciekawe czym się kierował i czym się kieruje p. Osiewała kandydując na urząd Prezydenta?
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7132 (IP: *.*.254.122), 22.11.2014, 09:05
    Prawda jest taka, ze kazdy, kto sie dopadnie do koryta, bedzie zagarnial wszystko dla siebie... i kto by to nie byl, to tak wlasnie dziala polityka. Apetyt rosnie w miare jedzenia!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7024 (IP: *.*.159.81), 22.11.2014, 13:56
    PAWEŁ OSIEWAŁA NAROBI TYLKO WAŁA.JEŚLI CHCECIE MIEĆ PIĘKNE MIASTO - TO TYLKO NA WALCZAKA WARTO.PAN WAĆPAN OSIEWAŁA TO JEDYNIE ZAKAŁA.POTRAFI TYLKO OBIECYWAĆ ŁADNIE-LECZ TAK W REALU TO TYLKO NA SIERADZKIM PORTALU.
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7141 (IP: *.*.66.137), 23.11.2014, 13:05
    chciałabym wiedzieć co Pan Osiewała ma nam sieradzanom do zaoferowania bo jak do tej pory nie wiem,a może marzy tylko o ciepłej posadce
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7125 (IP: *.*.0.213), 24.11.2014, 14:18
    GŁOSUJE NA JACKA WALCZAKA
    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7151 (IP: *.*.142.27), 24.11.2014, 22:15
    Luuudzie Ci od Osiewalyyy!! Wy wogole wiecie,ze Osiewala jakby wygral ( Bron Boze) to chce za zastece Siebie zwolac Terke?? :O lepiej pomyslcie 30 razy przed swoim glooosem!
    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7153 (IP: *.*.8.174), 25.11.2014, 10:51
    A Waczak swojej zonie nie załatwił pracy ??? cóż każdy ma cosik za skóra ... a debata tak czy inaczej by się przydała ... jeden i drugi wizjoner ... a my będziemy i tak za to płacic ... pytanie jest tylko jedno ... co dalej
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7115 (IP: *.*.157.65), 25.11.2014, 11:37
    Gwarantem zmian jest Jacek Walczak na niego oddam swój głos!!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7125 (IP: *.*.0.213), 25.11.2014, 16:45
    Głosuję na Jacka Walczaka wywalczył on dla nas budowę światłowodowej sieci!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • ~gość_6893 (IP: *.*.176.179), 25.11.2014, 21:33
    Krótka historia pewnego Radnego z Sieradza.
    21 listopada 2010 Paweł Osiewała, prezes Zakładu Ochrony Mienia, otrzymuje w wyborach samorządowych 103 głosy i zostaje wybrany na miejskiego radnego w Sieradzu. Prawo zabrania łączyć funkcji prezesa miejskiej spółki i radnego. Osiewała powołuje w spółce prokurentów i przestaje być prezesem.
    2 grudnia 2010 r. Paweł Osiewała składa ślubowanie i zostaje radnym Rady Miejskiej w Sieradzu. Tego samego dnia prokurent powołany przez Osiewałę zatrudnia go na stanowisku Dyrektora Handlowego Szefa Ochrony, choć takie stanowisko w spółce nie istnieje. Osiewała otrzymuje wynagrodzenie 4 000 zł miesięcznie. Żeby wypłacać Osiewale wysokie wynagrodzenie, Zarząd Spółki jest zmuszony zwolnić pięciu szeregowych pracowników.
    O tym i o innych poczynaniach radnego przeczytacie np. tu:
    http://www.siedemdni.pl/index.php/component/content/article/2077-polityka-czy-ekonomia
    http://wybory2010.pkw.gov.pl/geo/pl/100000/101401.html#tabs-4
    http://www.umsieradz.finn.pl/index.jsp?bipkod=/003/007/004
    http://www.nasze.fm/news,6450
    http://www.siedemdni.pl/index.php/component/content/article/2108-radny-uratowany
    http://7dni.nasze.pl/index.php/sieradz/48-wiadomosci/2624-radny-kontra-prezes
    http://www.nasze.fm/news,6450
    życzę dobrego wyboru w dniu 30 listopada
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_6960 (IP: *.*.130.67), 25.11.2014, 22:19
      Po wpisie gość 6893 jestem na 100% przekonana że zagłosuję na pana Osiewałę. Nie przypadkowo jak mniemam pojawił sie ten wpis. Słabość panie Walczak , to tylko oznacza pana słabość. Przed I turą w Nad Wartą pojawiły się programy wyborcze 4 kandydatów. Tylko pan Walczak nie napisał tam ani słowa o swoim programie wyborczym. Bo chwalenie się z tego co było to nie program wyborczy. Więc co robi ktoś kto nie ma programu i ma cykorię ? pluje A ja nie lubię tych którzy jedyne co potrafią robić to plują.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
    • ~gość_6893 (IP: *.*.176.179), 25.11.2014, 22:48
      do 6960
      Powodzenia życzę.
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
  • ~gość_7158 (IP: *.*.87.84), 26.11.2014, 08:54
    Prosze Was głosujcie na Pana Osiewałę, jest to dobry człowiek i powinien być naszym prezydentem, dajmy szanse nowej twarzy z nowym zapałem do pracy !!!!!!!!!!!
    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
    • ~gość_6917 (IP: *.*.162.72), 26.11.2014, 10:39
      0
      Jestem przeciw!
      Jestem za!
      Zgłoś do moderacji
~ Użytkownik niezarejestrowany [zarejestruj się w 30 sekund]
Wszystkie komentarze umieszczone pod informacjami prasowymi w portalu Sieradz.com.pl nie są moderowane w czasie rzeczywistym, nie są więc weryfikowane przed ich automatyczną publikacją. Wpisy łamiące prawo należy zgłaszać bezpośrednio do Wydawcy portalu.
Dodając komentarz na niniejszej stronie internetowej, autor tego komentarza oświadcza, że rozumie i świadomie akceptuje bezwarunkowe prawo Wydawcy portalu Sieradz.com.pl do usunięcia lub modyfikacji wpisanego komentarza oraz brak gwarancji zapewnienia ciągłości publikacji wpisanego komentarza, jako korespondencji niezamówionej przez Wydawcę portalu Sieradz.com.pl. Autor tego komentarza oświadcza również, że rozumie i akceptuje Regulamin portalu Sieradz.com.pl.
dodaj komentarz
W nauce istnieje tylko fizyka, reszta to zbieranie znaczków.
© 2011-2024 Sieradz.com.pl
zamknij
okanuluj