Od piątku dostajemy telefony od zaniepokojonych Czytelników posiadających dostęp do Internetu w sieci Nasze.pl.
Pani Ola, która do nas zadzwoniła, żaliła się, że nie może korzystać z Internetu od zeszłej soboty. Ponieważ infolinia operatora pracuje dopiero w poniedziałek, nasza rozmówczyni odczekała dwa dni i próbowała zgłosić awarię telefonicznie. Niestety nieskutecznie, bowiem telefon do biura obsługi był albo ciągle zajęty, albo nikt go nie odbierał.
Dostaliśmy kilka podobnych telefonów od naszych Czytelników w ciągu ostatnich dwóch dni. Postanowiliśmy sprawdzić, co się dzieje.
Rzeczywiście, my również nie mogliśmy dodzwonić się do BOK operatora przez kilka godzin. Udało nam się jednak skontaktować z sekretariatem firmy, gdzie poprosiliśmy o kontakt z nami osobę, która może odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących problemów naszych Czytelników. Po kilkudziesięciu minutach oddzwonił do nas Witold Skalski, zajmujący się na co dzień siecią Nasze.pl.
Okazało się, że po piątkowej burzy wskutek wyładowań znaczna część infrastruktury sieci operatora uległa zniszczeniu. Pan Witold zapewniał nas, że ok. godz. 13.00 dostęp do Internetu powinno mieć już 80% abonentów. W chwili obecnej ekipy techniczne pracują nad przywróceniem usługi u pozostałych, a u części odbiorców operator musi również wymienić karty sieciowe.
Pracownik Nasze.pl zachęcał również do zostawiania wiadomości na poczcie głosowej infolinii operatora. Zapewniał, że wszystkie zgłoszenia są odsłuchiwane, a następnie obsługiwane przez pracowników.
Na stronie internetowej operatora pojawił się komunikat dla abonentów sieci, poniżej przeklejamy jego fragmenty (pisownia oryginalna):
W dniu 08 lipca 2011 miała miejsce poważna awaria sieci internetowej w Sieradzu i okolicah. Awaria ta była skutkiem silnej burzy, która zniszczyła infrastrukturę sieci internetowej. Uszkodzenia w dużej części zostały usunięte jednak są miejsca, gdzie łacze nadal nie działa, a anteny abonenckie odbierają sygnał o zaniżonej mocy.
Prosimy o zgłaszanie awarii mailowo [...] i telefonicznie (prosimy o cierpliwość ze względu na przeciążenie linii). Wszystkie nagrania na sekretarkę zostana odsłuchane i zanotowane, a serwisy na bierzaco wykonywane.
Wszystkich Abonentów przepraszamy za utrudnienia, prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość w zaistniałej sytuacji.
Serdecznie zapraszamy Czytelników do zgłaszania nam tematów na nasz redakcyjny numer telefonu: 666 10 30 50 (numer w sieci Orange) lub poprzez pocztę elektroniczną. Z przyjemnością zajmiemy się Państwa sprawami i problemami.
W takim razie każdy kto posiada internet w Nasze.pl powinien mieć niższy abonament za te dni przerwy. Klient płaci i wymaga. Problem niestety jest większy, bo za każdym razem kiedy jest wieksza burza w Sieradzu to Nasze.pl ma kłopot z internetem.
Wielkie dzięki!!! Już wszystko działa, a moja obecność tutaj jest tego dowodem. :))) JEszcze raz dzięki!!!!!!
Tak duża firma, własna strona internetowa, czy nie można na niej napisać jednego zdania PRZEPRASZAMY za awarię i nie było by tematu. A tak robią sobie wstyd. A co rusz puszczają reklamę, że świadczą usługę Internetu, a jak ona tak ma wyglądać jak jest opisane w tym materiale i komentarzach to ja podziękuje, a miałem podpisać z nimi umowę
i co z tego, ze oddadza 1/30 abonamentu x kilka dni - płace za stałe łacze! (24h/dobe), a nie za łacze, ktore funkcjonuje tylko wtedy, kiedy nic zlego sie nie dzieje ;) ,a gdzie administracja siecia (to nie tylko podłaczanie nowych uzytkowników).
-proponuje zakupic troche niezbednego sprzetu, zadbac o stałe monitorowanie dzialania sieci (naprawiac zanim zauwazy awarie uzytkownik), a pozniej pobierac opłaty
-pozdrawiam
Dawno temu uwolniłem się od Windowsa, od kilku tygodni jestem wolny od "naszego" internetu. Panie i Panowie - internet można mieć wszędzie, byle nie tam.......
A tak w ogole to moglibyście zrobić komentowanie bez logowania, mysle ze teraz wiele osob boi sie komentowac, bo wola byc anonimowi.
Kur... szlag mnie trafia!!! Czy jest jakiś sposób by wypowiedzieć umowe z tym dziadostwem? A co wogole Szanowna Redakcja sądzi o zmianie przez nich regulaminu dostepu do internetu bez powiadamiania o tym abonentów????
Rafał - dzięki za sugestię, wkrótce umożliwimy komentowanie bez logowania.
Jakiś czas temu otrzymaliśmy od Naszego Radia list z opisaną kopertą "dłużnicy" - gdzie zawsze moja mama płaci na czas wszystkie należności. Razem z mamą byłam wyjasnić tę sprawe i... potraktowano nas jak złodzieji i oszustów. A my domagalismy się wyjasnienia sprawy i wyszło na nasze jakaś młoda dziewczyna powiedziała od niechcenia przepraszam ale to ze posądzono nas o to ze jesteśmy dłuznikami było nie wybaczalne ...od tego czasu raz na zawsze pożegnalismy internet z naszego radia jak rownież fala 104,7 dla nas nie istnieje. Ci wszyscy z radia traktuja nas z góry a my jestesmy dla nich tylko głupimi idiotami - ciemnym ludem,któremu można wcisnąć wszytko;( taka prawda....
Nie martw się Olu ;)
O kompetencji ludzi z NR niech świadczy chociażby to, jakie logo wybrali w ostatnim konkursie.
Oni zatrzymali się w rozwoju, a świat idzie naprzód. Na szczęście w Sieradzu jest kilku dostawców Internetu, więc problemu większego nie ma.
Pozdrawiam.
Ja, jako prawie 60letni człowiek, jestem szczęśliwy, że po tylu latach w końcu powstało w Sieradzu miejsce, gdzie mogę poczytać NORMALNE wiadomości, a nie laudacje na cześć UM, SSM albo drogowców. Tą chwalącą się 15leciem sieradzką szczekaczką gardzi praktycznie każdy, kogo znam. Trzymajcie się Panowie, robicie dobrą robotę i nie poddawajcie się!!! A internetu z opisywanej przez Was, tfu, sieci pozbyłem się jakieś 2 lata temu.
Ponad rok temu też miałem internet od Nasze.pl droga radiową, wszystko było fajnie przez 3 miesiące, później same problemy brak zasięgu, za słaby sygnał i tak się z nimi barowałem kolejne 3 miesiące Az kazałem zabrać im antenę i rozwiązałem umowę gdyż operator nie wywiązywał się z umowy. A to, co teraz wyczyniają to już skandal, dobrze, że się ktoś odważył i opisał tego rewelacyjnego dostawane usługi. Olu przejdź do innego operatora i po problemie
Już przeszłam :) i obecnie jestem bardzo zadowolona ze świadczonych usług. Mało tego jestem traktowana z szacunkiem i aż chce sie iść płacić rachunki:)
Od kogo - oprócz NR - można mieć stałe złącze w Sieradzu? Może ja też się przeniosę?
Jest troche operatorów, Vektra, TPSA, NETIA, i jeszcze pare innch
haha, bledy na stronie poprawili, ale nie zauwazyliscie, ze nasze.pl dodalo ten komunikat na strone, a potem cofnelo date? w chwili obecnej komunikat o awarii jest z "sob, 9 lip 2011, 16:00:53". a teraz wejdxcie do cache Googla. Google bylo na ich stronie "9 Lip 2011 20:43:22 GMT", czyli przeliczajac na nasz czas byla to 22:43:22. czyli szesc godzin pozniej komunikatu juz nie bylo? to sa oszusci!!!!! pewnie wytlumacza sie awaria techniczna albo powiedza, ze wielkie Google sprzymierzylo sie z malenkim sieradzem.com.pel by ugnoic "rzetelna" firme!!
Ale to Nasze.pl próbuje oszukiwać, tylko robią to bardzo nieudolnie, ale wpadka, gratulacje mac za pokazanie tego :)