Sieradz

szukaj w serwisie
zaloguj Przypomnij dane

Wiadomości / Sieradz

Ustaw mniejszą czcionkę
Ustaw standardową czcionkę
Ustaw większą czcionkę
Kliknij, aby zobaczyć powiększenie

Poważny wypadek w Sieradzu

Redakcja, 08.07.2011, 15:58, aktualizacja: 08.07.2011, 17:36

Do artykułu dołączona jest fotogaleria
Czytelnicy zamieścili 12 komentarzy
12

Na skrzyżowaniu ulic Kościuszki, Żwirki i Wigury oraz Piłsudskiego ok. godz. 15.45 doszło do wypadku, w którym ucierpiał motocyklista.

← REKLAMA

Z relacji świadków wynika, że ok. 30-letni kierujący motocyklem Kawasaki, jadący z ul. Piłsudskiego w ul. Żwirki i Wigury, nie ustąpił pierwszeństwa samochodowi terenowemu Mitsubishi, który jechał ul. Kościuszki. Doszło do zderzenia, w wyniku którego motocyklista doznał dość ciężkich obrażeń. Mężczyzna został przewieziony do sieradzkiego szpitala.

Jak powiedział nam szef oddziału ratunkowego sieradzkiego szpitala, lek. Andrzej Wiśniewski, poszkodowany motocyklista ma rany głowy, złamane ramię oraz uraz stawu skokowego. Wykonywane są obecnie szczegółowe badania USG oraz tomografia komputerowa.

Ulica Kościuszki od skrzyżowania z Żwirki i Wigury oraz Piłsudskiego do Rynku była całkowicie zablokowana. Na samym skrzyżowaniu ruchem kierowali policjanci.

Na miejscu pracowali również strażacy oraz funkcjonariusze z grupy dochodzeniowo-śledczej.

Najnowsze ogłoszenia

Komentarze (12)

  • Zobacz profil użytkownika Jan
    Jan, 08.07.2011, 17:14

    Dawców organów nie brakuje, wcale nie szkoda deb......

    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika duke
    duke, 08.07.2011, 22:02

    Sam jesteś deb......... warto byłoby czasem trochę pomyśleć, zanim się coś powie, albo napisze...

    -2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika dawca
    dawca, 08.07.2011, 22:23

    Nie szkoda mi kretyna wcale, mógł pozabijać ludzi bezmózgowiec

    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika azaz
    azaz, 08.07.2011, 22:27

    hulajnogę a nie motor kretynowi dać, mógł zabić ludzi na chodniku, ścigać się debałom zachciało

    -1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika Jaras
    Jaras, 08.07.2011, 22:57

    niestety tak konczy się brak wyobraźni polskich kierowców:(

    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika pogromca
    pogromca, 09.07.2011, 09:20

    Nieprawda to co piszą. Znajomy to widział i to nie motocyklista wymusił pierwszeńswtwo, tylko auto. Jeden świadek pewnie powiedział że wina motocyklisty i wszyscy za nim pewnie powtórzyli i ot co cała wina "dawcy". jeżeli juz był wypadek motoru z autem to zawsze jest wina motocyklisty? gówno prawda. Ludzie sa poprostu źle nastawieni do motocyklistów. On musiał jechac wolno skoro walło go auto a tak wogóle to on miał zielone a auto czerwone światło. tyle gadki

    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika Policjant
    Policjant, 09.07.2011, 10:12

    Pogromca, mylisz się nie zawsze motocyklista jest sprawca wypadku tu przykład: http://sieradz.com.pl/wiadomosci/sieradz/149,wypadek-motocyklisty-na-pow.html niestety w tym przypadku dwóm jego kolegom się udało przemknąć na czerwonym jemu niestety nie. Redaktorzy z tego portalu całe sytuacje pokazują naprawdę bardzo rzetelnie nie stając po żadnej ze stron, tak trzymać redakcjo

    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika Piotrek
    Piotrek, 09.07.2011, 10:17

    http://sieradz.com.pl/wiadomosci/sieradz/17,sieradz-dwa-grozne-wypadki.html W tym przypadku sprawcą był motocyklista :)

    +2
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika strazak
    strazak, 09.07.2011, 20:45

    Motocykliści najpierw powinni przechodzić szczegółowe badania psychiatryczne

    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika Zbyszek
    Zbyszek, 11.07.2011, 09:43

    Z tego co mi wiadomo to kierująca samochodem kobieta jechała z ul. Żwirki i Wigury i skręcała w lewo w ul. Kościuszki do Rynku. Motocyklista jechał prosto z ul. Piłsudskiego w kierunku ul. Żwirki i Wigury. Tak więc bez względu z jaką jechał prędkością wina jest po stronie kobiety , powinna go przepuścić. Po za tym wystarczy spojrzeć na zdjecie samochodu i widać przednią oś oraz skręcone koła w lewą stronę, gdyby jechała prosto na pewno nie było by takiego widocznego skrętu.

    +1
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika azaz
    azaz, 11.07.2011, 09:58

    Panie Zbyszku nie zgodzę się z Panem, dyby kobieta skręcała w lewo kierowca by w nią uderzył czołowo lub odbił sie o prawy bok samochodu i poleciał w stronę ponika Piłsudskiego a nie przeleciał nad samochodem i znalazł się przy lodziarni. Kobieta jechała prosto od ronda na zielonym świetle.

    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
  • Zobacz profil użytkownika Paulina
    Paulina, 15.07.2011, 11:43

    Ludzie zastanówcie się co wy wogóle wypisujecie!!! Motocyklista miał zielone światło i dużo osób to widziało i nie wymyślajcie bzdur jak nie macie rzadnego pojęcia w tej sprawie!

    0
    Jestem przeciw!
    Jestem za!
    Zgłoś do moderacji
~ Użytkownik niezarejestrowany [zarejestruj się w 30 sekund]
Wszystkie komentarze umieszczone pod informacjami prasowymi w portalu Sieradz.com.pl nie są moderowane w czasie rzeczywistym, nie są więc weryfikowane przed ich automatyczną publikacją. Wpisy łamiące prawo należy zgłaszać bezpośrednio do Wydawcy portalu.
Dodając komentarz na niniejszej stronie internetowej, autor tego komentarza oświadcza, że rozumie i świadomie akceptuje bezwarunkowe prawo Wydawcy portalu Sieradz.com.pl do usunięcia lub modyfikacji wpisanego komentarza oraz brak gwarancji zapewnienia ciągłości publikacji wpisanego komentarza, jako korespondencji niezamówionej przez Wydawcę portalu Sieradz.com.pl. Autor tego komentarza oświadcza również, że rozumie i akceptuje Regulamin portalu Sieradz.com.pl.
dodaj komentarz
W nauce istnieje tylko fizyka, reszta to zbieranie znaczków.
© 2011-2024 Sieradz.com.pl
zamknij
okanuluj